آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۶۵
اخبار کشور
۳

رزمایش موشک ضد زره برد بلند شفق در پایگاه چهارم هوانیروز

در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خلبانان پایگاه چهارم هوانیروز رزمایش شجاعت و نبوغ را به نمایش گذاشتند و قدرت آتش و دقت تاکتیک هایشان را به رخ جهانیان کشیدند.

در این تمرین که عصر روز سه شنبه برگزار شد؛ موشک هوشمند ضد زره برد بلند شفق، آتش توپ های نقطه زن 20 میلی متری کبرا و هجم سنگین آتش انواع راکت ها؛ به نمایش درآمد که نشان از عزم جزم خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی برای دفاعی همه جانبه و قدرتمند در مقابل تهدیدهای دشمن داشت.

امیرسرتیپ دوم ستاد خلبان سید قاسم خاموشی با اشاره به حضور هوانیروز ارتش، در تمامی صحنه های جهاد و مقاومت اظهار داشت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس حضوری همه جانبه داشته و پس از آن دوران نیز، در میادین مختلف جهادی و حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کنار مردم حاضر بوده و نقش پررنگی داشته است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در رابطه با اقدامات روزهای آتی این پایگاه خاطرنشان کرد: در روزهای آینده، شاهد رزمایش گردان های ترابری سنگین هوایی و رونمایی از دستاوردهای جدید این پایگاه خواهیم بود.

پایگاه چهارم هوانیروز ارتش یکی از بزرگترین پایگاه های هوانیروز منطقه غرب آسیا و از مراکز نمونه جهاد صنعتی در اتقای توان عملیاتی بالگردی کشور است.