آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۶۵
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

الکس نوری، گزینه جایگزین استراماچونی

با اعلام مشاور مدیرعامل استقلال، در صورت عدم توافق با آندره آ استراماچونی، الکس نوری یکی از گزینه های جدی هدایت تیم فوتبال استقلال است. بهمن نیکخو، مشاور مدیرعامل استقلال ، درباره حواشی پیش آمده درخصوص مذاکرات با آندره آ استراماچونی و تکذیب هر گونه مذاکراتی برای پیوستن به این باشگاه گفت: به نظر من ایشان نسبت به این مسئله کم لطفی کردند. واقعیت این نیست. چرا اینکه ایشان این مسئله را به این صورت مطرح کردند برای من مشخص نیست. در دو روز آینده باشگاه قطعا آن چیزی که واقعیت است را به طور مستند ارائه می دهد. این موضوعات باید به طور شفاف روشن شود که هواداران بدانند واقعیت چیست. مدیران باشگاه به خاطر این مسئله حتی به ایتالیا رفتند و صحبت های لازم را انجام دادند.او با تایید اینکه الکس نوری یکی از جایگزین های استراماچونی در صورت عدم توافق با این مربی ایتالیایی است، خاطرنشان کرد: قطعا الکس نوری یکی از گزینه های ما در صورت عدم توافق با استراماچونی است. باشگاه نمی تواند همین طور بدون فکر و برنامه جلو برود. این شرایطی است که ما الان در آن قرار داریم و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال باشگاه های ایران

علیرضا آرتا مدافع فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم گل گهر سیرجان درآمد.

علیرضا منصوریان، سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب آهن، برای هدایت تیم فوتبال تراکتور در فصل جدید لیگ برتر با مسئولان این تیم به توافق نهایی رسید. پیش از این تراکتوری ها با علی دایی مذاکره کرده بودند که به توافق نرسیدند. پس از آن هم گزینه هایی مانند جواد نکونام و علی کریمی هم مطرح شدند و در دو روز گذشته مسئولان تراکتور مذاکرات جدی را با علی کریمی انجام دادند اما صحبت های آنها با کریمی هم راهی به جایی نبردند. در حال حاضر علیرضا منصوریان با مدیران باشگاه تراکتور به توافق نهایی رسیده است و امضای قرارداد او و حضور قطعی اش در تبریز تا امشب نهایی می شود.

مسئولان باشگاه پیکان برای تقویت خط دروازه این تیم با محمد دریس دروازه بان فصل قبل صنعت نفت به توافق رسیدند و این دروازه بان فصل بعد پیراهن پیکان را بر تن خواهد کرد.

فردین عابدینی مدافع فصل گذشته تیم ماشین سازی تبریز از این تیم جدا و با عقد قراردادی به تیم نساجی پیوست.