آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۵۷۵۸
حوادث
۱۹

انتقام مسلحانه از راننده مزاحم

مردی که به اتهام شلیک به راننده ای در خیابان بازداشت شده بود، مدعی است چون او مزاحم نامزدش بود، دست به انتقامگیری خشن زده است.

 به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از دو مرد به اتهام سوء قصد و سرقت ناکام خودرویش شکایت کرد.

شاکی در تحقیقات گفت: در شرکت کار می کنم. شب سوار پژو ام شده و سمت خانه ام می رفتم که دو سرنشین موتورسیکلت راهم را سد کردند، یکی از آنها مسلح  بود. سوئیچ خودرویم را خواست که مطمئن شدم سارق هستند. مقاومت کردم و با روشن کردن خودرو حرکت کردم که سارق مسلح شلیک کرد و شیشه های خودرو را شکست. مردم جمع شدند و او با دستپاچگی سلاح را انداخت و با همدستش فرار کرد.

در ادامه سلاح کشف شده در محل نیز به واحد تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران منتقل شد. ماموران در بازبینی دوربین های  مداربسته مالک موتور را شناسایی و او را دستگیر کردند.

 متهم جوان در تحقیقات گفت: من با دختری نامزد کرده و قرار بود ازدواج کنیم. او به من گفت مردی مدام مزاحم وی می شود. او مشخصات این مرد را داد و وی را یافتیم و آن شب قصد داشتیم تنبیه اش کنیم تا دست از مزاحمت بردارد.

 تحقیقات پلیس برای دستگیری همدست این متهم ادامه دارد.