آرشیو شنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۶۶
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

طرح سه فوریتی نمایندگان مجلس در مقابل استفاده ترامپ از مکانیسم ماشه علیه ایران اقدام بازدارنده ای است که پیام قدرت و اقتدار از کشور صادر می کند در نتیجه منافع زیادی در پی خواهد داشت.

0049—-0911

مشکل دیرفهمی یا کج فهمی اصلاح طلبان چیست که بعد از گذشت 41 سال از انقلاب و مزاحمت های فراوان و گوناگون آمریکا برای ایران هنوز متوجه نیستند که هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در دشمنی علیه ملت ایران هم قسم هستند. چرا گوش خود را به سخن همین چند روز قبل بایدن دموکرات بسته اند که گفت: فشارهای بر ایران باید هوشمندانه باشد تا مثل ترامپ از ایران شکست نخوریم.

8688—–0938

از قوه قضائیه به خاطر اجرای حکم قصاص در مورد یک قاتل، بدون اعتنا به حواشی دشمنان خارجی و داخلی تقدیر و تشکر می کنیم.

2077—-0913 و 3949—-0912 و 2842—-0910

در خبرهای خارجی آمده بود که نماینده اتحادیه اروپا در تهران مسئله اعدام افکاری را پیگیری می کند. نباید اجازه چنین فضولی هایی به این اروپایی های قاتل و تروریست پرور داد.

3107—-0902

دولت محترم دست مریزاد! هم تحریم ها را برطرف کردید هم مشکلات مردم را حل نمودید و هم عزت را به پاسپورت ایرانی برگرداندید! دیدیم چند روز اخیر رژیم تروریست پرور فرانسه و آلمان بانی جنایات شیمیایی صدام در ایران با کمال وقاحت اعدام یک قاتل را محکوم می کنند. نتیجه انفعال همین است!

نیکنام

تابستان داغی که شیطان بزرگ برای جمهوری اسلامی پیش بینی و برنامه ریزی کرده بود بحمدا... دامن خودش را گرفت و کشورش در آتش سوزی جنگل ها و تاسیسات و مراتع شعله ور است و در کشتار کرونا و اعتراضات مردمی رتبه اول را در دنیا به خود اختصاص داده است.

سوری

آقای روحانی گفتند نباید شاهد عدم تعادل در بازار خودرو باشیم! ایشان بفرمایند دقیقا مخاطب این باید و نبایدها چه کسی است؟!

8688—-0938

آقای رئیس جمهور! نه تنها قیمت مواد خوراکی منصفانه نیست بلکه بی رحمانه است. علتش هم در دست دولت است که وزارت مهمی چون صمت را چندین ماه است بدون وزیر رها کرده است! خداوند عاقبت ما بازنشستگان را با چنین تدبیرهایی ختم به خیر کند.

8455—-0912

از آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه بابت حضور در شهرستان بن و حل مشکلات روستای شیخ شیان تقدیر و تشکر می کنم. کاش آقای رئیس جمهور هم از چنین روحیه ای برخوردار بودند و افسوس که نیستند.

5483—-0912

در این عمر 50 ساله ای که خداوند عطا فرموده تا یادم می آید چه غنی و چه فقیر هنگامی که می خواستند یک غذای ساده و راحتی صرف کنند به فکر تهیه نان و ماست و یا نان و املت (تخم مرغ) که راحت ترین و کم هزینه ترین بودند می افتادند ولی دولت فخیمه تدبیر کاری کرد که ماست و تخم مرغ را هم از سبد زندگی خیلی ها کنار گذاشت! ولی فردا قطعا باید پاسخگو باشد.

سروری- قم

تحریم های دشمنان علیه ایران همیشه بوده،  هست و خواهد بود. از طرف دیگر آمریکا از این تحریم ها نتیجه لازم را که متوقف ساختن انقلاب باشد نگرفته است. بنابراین نباید اجازه داد مشکلات ناشی از ناتوانی و سوءمدیریت دولت به عنوان بهانه برای تسلیم شدن در مقابل دشمنان مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

5764—-0912

با توجه به نزدیکی اربعین چرا مثل سال های گذشته بازار شایعات و دروغ پردازی ها در مورد مردم شریف عراق در ایران و بالعکس در عراق خبری نیست؟! فضاسازان می خواستند بازار شایعات را داغ نمایند تا برگزاری مراسم باشکوه اربعین را تحت الشعاع قرار دهند و امسال که به علت کرونا اربعین با شکوه برگزار نمی گردد گویا هیچ یک از اتفاقات ادعایی آنان وجود نداشته است! دیگر همه باید فهمیده باشند که شکوه راهپیمایی اربعین باعث آن شایعه پردازی ها شده بود.

حسامی

از تایید صلاحیت همسر محکوم امنیتی توسط بیمه مرکزی آن هم در دولت تدبیر جای تعجب نیست چرا که اکثر افراد شاغل در پست های مدیریتی از همین طیف هستند و همین که نام اصلاح طلب داشته باشی کافی است و دیگر بررسی صلاحیت لازم نیست!

7345—0912

شهید عزیز هاشمی نژاد برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمات بسیاری کشید و مزد زحماتش را هم با شهادت گرفت. شایسته است در چهلمین سالگرد شهادتش به صورت ویژه از این شهید عزیز و مجاهدت هایش تجلیل شود.

سید مرادیانی- قم

اینکه مدیریت و اداره مهد کودک ها زیر نظر وزارت آموزش و پرورش باشد کار بسیار خوبی است و کاش از سال ها قبل این قانون تصویب و به اجرا گذاشته می شد. امیدواریم مجوز راه اندازی مهد کودک به اشخاص صلاحیت دار که هدفشان فقط درآمدزایی نباشد داده شود.

0220—0935

وقتی قیمت نهاده های دامی مثل سویا چند برابر می شود یا تولیدکننده مجبور است تولید را متوقف کند و یا ضرورتا باید محصولش را چند برابر کند تا سرپا بایستد. بنابراین با دستور، قیمت ها کاهش نمی یابد. حلقه مفقوده در این جریان تدبیر است که متاسفانه جای آن در این دولت خالی است.

سیدطباطبایی

ظاهرا نظارتی بر قراردادهای جدید با برخی از فوتبالیست ها نیست که با سه برابر شدن آن نسبت به قبل، هیچ واکنشی از سوی مسئولین امر نشان داده نمی شود. عده ای چوب حراج به بیت المال می زنند! جمع حقوق سالانه یک کارمند گاه به 40 میلیون تومان نمی رسد اما با یک فوتبالیست قرارداد 6 میلیاردی می بندند.

4958—0916

وزیر محترم نفت در حالی دم از صادرات فرآورده های پتروشیمی می زند که از تاسیس پتروپالایشگاه آناهیتا در غرب کشور جلوگیری کرده است؟

7790—0912

احتمال دارد برخی خودروسازان عمدا قطعاتی از خودرو را کم می گذارند تا توجیهی برای دپو و افزایش قیمت خودرو شود! لازم است دستگاه های مسئول به این احتمال رسیدگی نمایند.

5241—0902

بنده 14 سال پیش با 11 سال سابقه بازنشسته شدم و الان حقوق بنده یک میلیون تومان است، با گوشت کیلویی صد هزار تومان و تخم مرغ دانه ای 1200 تومان و نان 3 هزار تومان و... چگونه می توان امرارمعاش نمود؟

4038—021

پاسخ روابط عمومی معاونت حمل و نقل  و ترافیک شهرداری تهران

«در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان 99/5/19 در خصوص درخواست «نیاز به سرعت گیر در ورودی پارکینگ شرقی حرم به بزرگراه امام علی» به آگاهی می رساند که طی بررسی به عمل آمده مدنظر شهروند محترم ورودی خیابان شهید سلمان فارسی به بزرگراه شهید آوینی به جهت استفاده از دوربرگردان شرق به شرق می باشد و به دلیل اینکه محور موصوف (شهید آوینی) بزرگراهی بوده لذا امکان نصب سرعت گیر در آن میسر نمی باشد ضمنا به جهت آرام سازی در بزرگراه شهید آوینی نرسیده به دوربرگردان ذکرشده اقداماتی از جمله انجام خط کشی و نصب تابلو هشداری سرعت و نصب چراغ چشمک زن صورت پذیرفته است.»