آرشیو شنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۵۷۵۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

#اتوبان-یاسینی

عبدی از تهران: اتوبان یاسینی نرسیده به اتوبان بسیج، طی چند ماه دو بار آسفالت شد.چرا؟ این در حالی است که قسمت هایی از این اتوبان همچنان آسفالتی نامناسب و خراب دارد.

#قیمت-خودرو

خدامی از اهواز: قیمت خودرو به صورت سرسام آوری در حال گران شدن است، قیمت پراید 100 میلیون تومان را رد کرده. به نظر می‎رسد خودروسازان باوجود گران شدن خودرو، کنترل بازار را ازدست داده اند.

#162-صداوسیما

سعادت از ساری: شماره 162 سازمان صداوسیما خیلی دیر جواب شهروندان را می دهد و گاهی ارتباط نیز برقرار نمی شود. لطفا رسیدگی شود.

#خودرو-دپو

فلاحی از تهران : چرا دولت در قبال خودروهای دپو شده خودروسازان سکوت کرده است و هیچ واکنشی نشان نمی دهد؟ این موارد سود و نفع دولت را در گرانی خودرو نشان می دهد.

#تورم-لبنیات

امیری از خرم آباد: لبنیات هرماه افزایش قیمت دارد.  در این میان فقط مصرف کننده متضرر می شود.

#قیمت-شکر _ کره

ناظم زاده از تهران: کره و شکر و... افزایشی صددرصدی داشته اند و تنها کار دولت این است که اعلام می کند پیگیر هستیم .

 
جوابیه

در پی درج پیامی در روز شنبه مورخ 15/06/1399 با عنوان «برقراری طرح ترافیک باعث ازدحام جمعیت در ناوگان حمل ونقل عمومی می شود» مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری شهر تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: تصمیم گیری در مورداجرا یا عدم اجرای طرح ترافیک فقط با دستور و تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان تهران است و شهرداری تهران در این مورد هیچ گاه به تنهایی در مورداجرا یا عدم اجرای طرح ترافیک تصمیمی اتخاذ نکرده است و همواره اولویت اول شهرداری تهران سلامتی و رفاه حال شهروندان است.