آرشیو شنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۶۶
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

حامد حدادی، ستاره تیم ملی بسکتبال ایران برای فصل آینده مسابقات لیگ چین دو پیشنهاد جدی از باشگاه های نانجینگ و سی چوآن دارد که به نظر می رسد شرایط سنتر تیم ملی برای حضور در تیم سی چوآن مساعدتر و جدی تر است.

علیرضا فیروزجا نابغه ایرانی شطرنج جهان در سوپرتورنمنت سریع آنلاین شطرنج در برابر مگنوس کارلسن نروژی نفر اول شطرنج جهان شکست خورد تا هم چنان بدون برد در رده آخر ایستاده باشد.

اللهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران که با 750 هزار دلار از استقلال راهی فنرباغچه شده بود به صورت قرضی تا پایان فصل به زوریا اوکراین پیوست. باشگاه فنرباغچه ترکیه اعلام کرده است در صورتی که زوریا در پایان فصل بخواهد صیادمنش را جذب کند باید 1.5 میلیون یورو به تیم ترکیه ای پرداخت کند.

گادوین منشا مهاجم فصل گذشته گل گهر پس از حضور در تمرینات این تیم، قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

حساب رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در توئیتر اعلام کرد که قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 7 مهر ماه برگزار خواهد شد.مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شرایط کنونی به میزبانی قطر برگزار می شود و قرار است همه بازی ها به میزبانی این کشور برگزار شوند.

پس از کش و قوس های فراوان و مذاکره با مربیانی چون علی دایی، فرهاد مجیدی و علی کریمی، سرانجام مدیران تراکتور با علیرضا منصوریان به توافق رسیدند و او جانشین ساکت الهامی در این تیم شد. محمد خرمگاه و علیرضا دهقانی به عنوان دستیاران وی در کادر فنی حضور خواهند داشت.

در آخرین شب از دیدارهای مرحله دوم رقابت های اتحادیه فوتبال انگلیس، پنجشنبه شب تیم برایتون در ورزشگاه خانگی خود آمکس میهمان دسته سومی اش تیم پورتس موث را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.در این بازی، علیرضا جهانبخش بال ایرانی تیم فوتبال برایتون در ترکیب اصلی بود و گل دوم تیم میزبان را در دقیقه 54 به ثمر رساند. این اولین گل جهانبخش در فصل جدید بود که در دقیقه 68 جای خود را به هایدون رابرتس داد. گل اول برایتون نیز روی پاس جهانبخش وارد دروازه میهمان شد.با این پیروزی تیم فوتبال برایتون راهی مرحله سوم جام اتحادیه شد جایی که باید با تیم دسته دومی پرستون نورث اند روبه رو شود. این بازی پنج روز دیگر در خانه تیم پرستون برگزار می شود.