آرشیو شنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۶۶
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

کارتر هم مثل ترامپ فکر می کرد

 محمدصادق شهبازی: «همزمان با سالگرد کشتار فلسطینی ها در صبرا و شتیلا (شانزده سپتامبر) و سالگرد سازش مصر با اسرائیل در کمپ دیوید (هفدهم)، اماراتی ها و بحرینی ها با اسرائیلی ها تعهد دوستی امضا می کنند. همه جهان اسلام هم تماشاگر است . آن روزها هم کارتر فکر می کرد با عکس یادگاری «سادات» و «بگین» همه چیز تمام است.»

دعوت به دین یهودیت

 سید محمد حسینی با انتشار این تصویر نوشت: «کوشنر داماد یهودی ترامپ یک جلد تورات به پادشاه بحرین هدیه داد! لابد حساب کرده این خبیث که به امت اسلامی، آرمان و مردم مظلوم فلسطین خیانت کرده و ننگ همدستی با رژیم کودک کش را پذیرفته قطعا به تعالیم قرآن پای بند نیست، پس تورات بخواند تا یهودی آن هم از نوع صهیونیستی اش شود!»

تصمیم های عجیب!

 مجید فراهانی: «بر اساس آمار ظرف ده روز اخیر تعداد فوتی های ناشی از کرونا فقط در شهر تهران دو برابر شده است و عجیب آنکه شرایط دورکاری در استان تهران لغو شد و مدارس همچنان محل انتقال ویروس است. تصمیم گیری مدیران بدون توجه به روندها فاجعه می آفریند.»

همه مردم را به سمت طمع سوق می دهند

 مصطفی ساجدی: «‏ساختار و نظام اقتصادی ما از ‎بورس و ارز و سکه تا مسکن و خودرو، حتی نظام تبلیغاتی و برنامه سازی صداوسیما مردم را به سمت طمع و مال اندوزی بیشتر سوق می دهد! نمی شود مردم را مبتنی بر نظام سرمایه داری تربیت کرد و همزمان توقع ایستادگی مقابل همان نظام و تحمل تحریم هایش را هم داشت.»