آرشیو سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۶۲
زندگی
۱۳

حق با شماست

#امنیت_سایت

سهیلی از تهران: امنیت سایت های فروش با توجه به آگهی های نامتعارف و کلاهبردارانه باید توسط مسوولان سایت تامین شود. چرا مسوولان محترم به این موارد رسیدگی نمی کنند؟

#میدان_سبلان

خزایی از تهران: اگر میدان سبلان در نقطه شمالی یا غربی شهر تهران بود بازهم شهرداری تهران این میدان را که به صورت دائم پرترافیک است به همین صورت باقی می گذاشت؟ تمام خیابان های منتهی به این میدان ترافیک بسیار زیادی دارند و هیچ اقدامی بابت احداث پل روگذر نمی شود.

# قیمت_تره بار

ناظم زاده از تهران: قیمت کالاهای میدان میوه و تره بار از مغازه های سطح شهر گران تر شده است، وقتی هم اعتراض می کنیم می گویند اجاره بها افزایش داشته و میوه ها دستچین است. شهرداری محترم رسیدگی کند.

#قیمت_دارو

موسوی از تهران: چرا دولت محترم قیمت داروهای کرونا را تعدیل نمی کند؟ بازی با جان مردم به چه قیمتی؟ بهتر است دولت یارانه بیشتری برای داروهای کرونا اختصاص دهد.

#جاده_بی علامت

توکلی شهمیرزادی از کرج: جاده سه راهی باسکول تا شهرک ابریشم که حدود یک کیلومتر است علائم راهنمایی و رانندگی ندارد و امیدوارم هر چه زودتر این قسمت به علائم تجهیز شود.

#حفاظت_پارک

لهراسبی از تهران: ماموران حفاظت پارک بسیج گاهی با موتور وارد محوطه پارک می شوند، با توجه به این که کودکان زیادی در این پارک درحال بازی هستند، بهتر است با وسیله نقلیه وارد پارک نشوند.

#قیمت_شکر

سیفی از اصفهان با توجه به عرضه نشدن شکر به قیمت دولتی، قیمت آزاد آن افزایش پیداکرده است و مانند همیشه نظارت بر توزیع وجود ندارد.

#رسیدگی_آسفالت

شجاعی از تهران: آسفالت مسیل باختر بعد از تقاطع جانبازان تا ورودی بزرگراه شهید صیاد شیرازی بسیار خراب است، درخواست می شود به این خیابان بیشتر رسیدگی شود.