آرشیو سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹، شماره ۴۹۹۱
باشگاه اقتصاددانان
۳۱

شناسایی با خطای زیاد

حمید حاج اسماعیلی (کارشناس بازار کار)

 کرونا موضوع خاص و جدیدی است که برای همه اقتصادهای دنیا شوک آور و غیرقابل پیش بینی بود و تاثیرات آن در آینده بیشتر هم خواهد شد. بنابراین کاملا طبیعی بود که در ایران هم اثرات منفی این ویروس ناخوانده روی اقتصاد و بازار نمایان شود و در کسب وکارها خلل ایجاد کند؛ که همین اتفاق هم رخ داد.

اما متاسفانه با اینکه کرونا قبل از کشور ما در سایر کشورها فراگیر شده بود، در ایران برای تمهید مقابله با آثار آن بر بازار کار و حمایت از کسب وکارها برنامه ریزی نشده بود! این یکی از ضعف های جدی ای بود که به رغم بروز کرونا در دنیا، در کشور ما آسیب شناسی نشده بود. کرونا در ایران با یک تاخیر تقریبا سه ماهه نسبت به چند کشور شیوع پیدا کرد، به عبارتی دست اندرکاران حدود سه ماه فرصت داشتند تا تمهیدات لازم را بیندیشند، اما متاسفانه دولت برنامه ای در حوزه بازار کار نداشت.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.