آرشیو چهار‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۷۰
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

آرزوی چینی ها، خاطره ایرانی ها

 قاسم اکبری: «نیروی هوایی ارتش چین، حمله به یکی از پایگاه های آمریکا را تمرین کرده است. جالب است عملیاتی که چین ابرقدرت در فضای شبیه سازی تمرین می کند را ما در فضای واقعی انجام داده ایم و چیزی که برای چینی ها آرزوست برای ما یک خاطره شیرین است که در سال گذشته با موشک هایمان مقتدرانه پایگاه آمریکایی عین الاسد را شخم زدیم. در ضمن چینی ها زمانی جرات انجام چنین مانورهایی را پیدا کردند که قبل از آن ابهت آمریکایی ها توسط غیور مردان ایرانی شکسته شده است.»

شهدا به هم می رسند

 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «چه چیزی قشنگتر از اینکه دامادت سه سال قبل شهید بشه و خودت هم امشب. شهیدهادی رئیسی در درگیری با قاچاقچیان در فهرج به شهادت رسید و دامادش محمدحسین رئیسی سال96 در بم در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیده بود.»

دفاع مقدس

 شیخ مرتضی: «درود بر همه قهرمانان عزیزی که 8سال از اعتقادات، آرمان ها، حیثیت و ناموس هموطنان خود و از استقلال، اقتدار و تمامیت ارضی ایران عزیز خود دفاع کردند و تا پای جان ایستادند.»

مرام شهید آبشناسان

 مهدی: «تک و تنها آن اسیر را حدود 8 کیلومتر تا مقر کول کرد. فقط به خاطر اینکه زنده بماند. آن عراقی بعد از تمام شدن جنگ همیشه از شهید حسن آبشناسان یاد می کرد. حتی وقتی اسرا آزاد شدند، رفت بهشت زهرا سر مزار آبشناسان.»

از شهید برونسی تا دناپلاس

 علی بالاشهری: «‏اینکه دناپلاس نصف قیمت رو حق نماینده ها بدونیم مصداق ‎تحریف حقایق هست. انقلابیگری رو باید از شهید برونسی یادگرفت که پسرشو با ماشین سپاه که در خونه پارک بود نبرد بیمارستان؛ رهبری: هرچه ازلحاظ زمان از دفاع مقدس دور میشیم،ازنظر معرفت باید به اون نزدیک شیم،چون ‎دست های تحریفگر در کمینند.»

حکایت رسانه های معاند

 مهدی: «‏ترامپ گفته چون عده ای رعایت نمیکنن، پس ماسک زدن هم فایده نداره! حالا فقط کافیه که توی ایران یکی بدون ماسک عطسه کنه؛ ده تا شبکه ماهواره ای و صد تا کانال تلگرامی جوری شروع میکنن به زدن اسلام که هر کی ندونه فک میکنه دیگه ایران به آخر خط رسیده! ولی دیدین یکیشون این حرفارو پوشش بدن؟»