آرشیو چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۶۳
حوادث
۱۹
تلنگر

دیدار مرگبار با اجنه در خانه وحشت

شش پسر نوجوان و جوان وقتی برای دیدن اجنه به خانه ای متروکه در محله دربند رفته بودند، نمی دانستند این کنجکاوی جان یک نفرشان را می گیرد.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، ساعت 3بامداد اولین روز مهر امسال، یکی از ماموران کلانتری دربند با ساسان غلامی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از سقوط مرگبار پسر 21 ساله ای از ساختمان متروکه و خالی از سکنه قدیمی در یکی از محله های تهران خبر داد. جسد پسر جوان در حیاط ساختمان متروک افتاده و بررسی های اولیه نشان می داد که وی از ارتفاع پنج متری پرت شده و از ناحیه سر با آهن های داخل حیاط برخورد کرده و فوت شده است. پنج دوست 15 تا 21  ساله او که در محل حضور داشتند، بازداشت و دیروز در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران مورد تحقیقات قرار گرفتند.

یکی از افراد بازداشتی به بازپرس جنایی گفت: ما بچه محل و عاشق فیلم های ترسناک بودیم. یک روز که به دربند رفته بودیم، شنیدیم در این خانه اجنه هست و برای دیدن اجنه به اینجا آمدیم. اهالی می گفتند زنبورهای خطرناکی از این خانه مراقبت می کنند.

در حالی که حرف های عجیبی درباره این خانه شنیده بودیم تصمیم گرفتیم روز حادثه به آنجا برویم تا راز خانه وحشت را فاش کنیم. شبانه با موتور از محله یافت آباد به دربند رفتیم. ابتدا قرار بود چند نفر داخل شوند و بقیه بیرون منتظر آنها بمانند اما بعد تصمیم گرفتیم همگی وارد شویم تا اگر اتفاقی افتاد به یکدیگر کمک کنیم. وارد خانه شدیم و صداهای عجیبی از داخل آن شنیده می شد. این صداها ما را ترسانده بود. وقتی وارد یکی از اتاق ها شدیم زنبورها به ما حمله کرده و از ترس فرار کردیم که دوست مان  از ارتفاع به داخل حیاط سقوط کرد و جان باخت. این ماجرا یک حادثه بود و هیچ عمدی برای مرگ دوستمان نداشتیم.

در ادامه جلسه بازپرسی چهار نفر دیگر هم گفته های او را تائید کردند که بازپرس ویژه قتل آنها را برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن ماجرا به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل کرد.