آرشیو پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹، شماره ۷۴۵۲
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021

پیامک: 3000451213

نظر مردم

همسان سازی حقوق بازنشستگان/ آقای سلیمانی از شهریار: بازنشستگان لشکری و کشوری جزو همسان سازی قرار گرفتند در صورتی که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان دولتی نیست. نمایندگان مجلس و وزرا فقط به فکر بازنشستگان کشوری و لشکری هستند. الان یک کارگر که به صورت اختیاری خودش را بیمه می کند مبلغ 650 هزار تومان باید پول بدهد. از ابتدای سال بازنشستگان کشوری و لشکری 3 بار همسان سازی شده اند. اما از تامین اجتماعی خبری نیست.11 سال سابقه دارم و یک میلیون و 18 هزار تومان حقوق می گیرم و حتی سهام عدالت هم به ما تعلق نگرفت.خواهشمندم به فکر بازنشستگان تامین اجتماعی هم باشید.

نصب حفاظ در اطراف زمین والیبال/ آقای حسنوند: در خیابان سردار جنوبی - پارک شاهد در منطقه 5 تهران زمین والیبالی وجود دارد که اطراف این زمین والیبال حفاظ ندارد و جوانان و سالمندان عزیزی که استفاده می کنند

2 برابر وقتشان را باید دنبال توپ بدوند. از شهرداری منطقه 5 خواهشمندم که نسبت به نصب حفاظ در اطراف این زمین والیبال اقدام لازم را به عمل آورند.

وام به مشاغل متضرر کرونا/ آقای شهریاری: خبری که در چند ماهه اخیر در خصوص کرونا منتقل شده است در خصوص تسهیلات برای مشاغل متضرر از کرونا فقط خبر و مصوبه هیات دولت است و هیچگونه ابلاغیه ای از بانک مرکزی به بانک ها اعلام نشده و به هر بانکی که مراجعه کردیم این تسهیلات را نمی دهند و می گویند بانک مرکزی به ما ابلاغ نکرده است و فقط یک سری از بانک ها سلیقه ای دارند خودشان روی مصوبه هیات دولت وام می دهند و از طرف بانک مرکزی ابلاغیه و اعتباری به بانک ها داده نشده است.