آرشیو پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۷۱
اخبار کشور
۹

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه اعلام کرد: آمادگی سپاه برای احداث مسکن معلولان

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از اعلام آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای احداث پروژه های مسکن مددجویی ویژه معلولان خبر داد و گفت: باید پروژه های محرومیت زدایی سپاه در همه روستاها اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرتیپ سیدضیاءالدین حزنی، در مراسم افتتاحیه 1300 پروژه عمرانی محرومیت زدایی عام المنفعه و کلنگ زنی 291 پروژه عمرانی محرومیت زدایی سپاه کردستان در سال جاری که با حضور مسئولان در روستای «کرجو» این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: محرومیت زدایی و توسعه روستاها از اهداف و برنامه های سپاه است.

وی گفت: باید در استان آذربایجان غربی و کردستان، تعداد پروژه های مسکن مددجویی به معلولان بیشتر شود تا آمار متقاضیان پشت نوبتی به صفر برسد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از اعلام آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای احداث پروژه های مسکن مددجویی ویژه معلولان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه مسئولان سپاه در دو استان آذربایجان غربی و کردستان نگاه خوبی به محرومان و مردم نیازمند داشته و رویکرد و اقدامات انجام شده جای قدردانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید پروژه های محرومیت زدایی سپاه در روستاها تداوم داشته باشد تا همه روستاییان از خدمات این نهاد مردمی بهره مند شوند، افزود: همه مجموعه سپاه نیز آماده خدمت رسانی و همکاری برای پیشبرد برنامه ها و اجرای پروژه های محرومیت زدایی در روستاها هستند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در پایان از تلاش های فرماندهان و رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران و قرارگاه استانی شهید شهرامفر سپاه کردستان؛ بسیج سازندگانی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، استانداران و مدیران استان های آذربایجان غربی و کردستان بابت اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی قدردانی کرد.