آرشیو پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۶۴
حوادث
۱۹

کوتاه از حوادث

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین از مرگ یک جوان 26 ساله بر اثر سقوط در چاه خبر داد. سلطانی در تشریح حادثه گفت: ساعت 11 صبح چهارشنبه جوان 26 ساله هنگام کار در گاراژی در میدان تهران قدیم، به درون چاه سقوط کرد.

نیرو های آتش نشانی این فرد را از چاه خارج کردند و عملیات احیا بر روی او انجام شد، اما موفقیت آمیز نبود. این فرد برای لایروبی چاه گاراژ رفته بود که به علت استفاده نامناسب از تجهیزات حفاظت فردی واژگون می شود و در داخل چاه سقوط می کند.

 مرد 37 ساله که قصد عبور از عرض ریل قطار مترو بین ایستگاه های گرمدره و اتمسفر را داشت، در اثر بی احتیاطی با قطار برخورد کرده و جان باخت. روز سه شنبه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد قطار مترو با فردی در دکل 1048 ایستگاه های بین گرمدره و اتمسفر، بلافاصله ماموران کلانتری 34 گرمدره به محل مورد نظر اعزام شدند. با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که فردی 37 ساله قصد عبور از عرض ریل قطار مترو بین ایستگاه های گرمدره و اتمسفر را داشته در اثر بی احتیاطی با قطار برخورد کرده و به علت شدت ضربه وارده در دم جان خود را از دست داده است.

 زوج جوانی که خردادماه امسال در شهرستان چابهار اقدام به قتل پیرمردی 67 ساله کرده و با سرقت کارت های بانکی و خودروی او متواری شده بودند، در شهرستان زاهدان دستگیر شدند. با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان مخفیگاه زوج جوان در شهرستان زاهدان شناسایی و متهمان پس از صد روز فرار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. این زوج قاتل انگیزه خود را از قتل این پیرمرد، اختلافات مالی بیان کرده اند.