آرشیو شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۷۲
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

مجمع انتخاباتی فدراسیون دانشگاهی به منظور انتخاب رئیس فدراسیون با حضور شش نامزد تایید صلاحیت شده به نام های هادی بشیریان، محمد پورکیانی، داود حومنیان شریف آبادی، جواد شهلایی باقری، عبدالمهدی نصیرزاده و جمشید همتی مراد آبادی امروز (شنبه) برگزار می شود. این مجمع انتخاباتی در حالی به منظور شناخت سومین رئیس فدراسیون فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار می شود که پیش از این به دلیل شیوع ویروس کرونا در دو برهه زمانی مختلف لغو شده بود.

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تازمانی که اساسنامه به تایید فیفا و مجمع عمومی فدراسیون فوتبال نرسد، نمی توانیم انتخابات ریاست این فدراسیون را برگزار کنیم.

شهریار مغانلو مهاجم فصل قبل تیم پیکان که در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر ایران قرار گرفت با تیم سانتاکلارا برای فصل جاری به توافق رسید. مغانلو بعد از صدور ویزا راهی پرتغال شد و در نهایت با امضای قراردادی 3 ساله به این تیم پرتغالی پیوست تا جمع ایرانی های لیگ پرتغال جمع شود. گفته می شود به زودی علی علیپور مهاجم سابق تیم پرسپولیس نیز با ماریتیموی پرتغال قرارداد امضا خواهد کرد.