آرشیو شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۶۵
حوادث
۱۹

موبایل قاپی برای زیبا شدن!

پسر جوان برای این که بتواند زیبا شود، تصمیم گرفت با گوشی قاپی هزینه جراحی را جور کند. زیبا شدن، شرط دوست اینستاگرامی اش برای ادامه رابطه بود.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، روزهای پایانی هفته گذشته، زن جوانی در حال عبور از یکی از خیابان های مرکز تهران بود که زنگ تلفن همراهش به صدا در آمد. همین طور که مشغول صحبت با تلفن بود، مرد موتورسواری به او نزدیک شد و در یک لحظه گوشی تلفن همراهش را دزدید و فرار کرد. با صدای فریاد و کمک خواهی زن جوان مردم متوجه ماجرای این دزدی شده و سعی کردند مانع فرار سارق موتورسوار شوند که او در جریان این تعقیب و گریز با خودروی عبوری تصادف کرد و دستگیر شد.

سارق جوان که فرید نام داشت، به پلیس آگاهی تهران منتقل شد. او ابتدا اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد تا این که وقتی در مواجهه حضوری با مالباخته قرار گرفت سکوت خود را شکست و اعتراف کرد. متهم جوان در جریان تحقیقات پلیسی گفت: سه ماه پیش با دختری در اینستاگرام آشنا شدم. او دختر پولدار و زیبا رویی بود و نمی خواستم او را از دست بدهم. چهره خوبی نداشتم، بینی بزرگ و دندان های نامرتب داشتم، به همین خاطر تصویر پسر خاله ام را برای او ارسال کردم که چهره اش از من بهتر بود. زمانی که دختر جوان با من ملاقات کرد و چهره واقعی ام را دید، تعجب کرد. می خواست دوستی مان را پایان دهد، اما با اصرارهایم برایم شرط گذاشت که اگر بینی ام را عمل کنم و دندان هایم را ایمپلنت و مرتب کنم او به دوستی با من ادامه می دهد. خوشحال شدم و سعی کردم خواسته هایش را اجرایی کنم، اما هزینه زیبا شدن چهره ام و حتی عمل جراحی های بینی ام زیاد بود. به همین خاطر با مردی که سارق تلفن همراه بود، همراه شدم تا بتوانم پول عمل زییایی را جور کنم. او 500 هزار تومان از من گرفت و گوشی قاپی را آموزش داد. در این مدت با چند گوشی قاپی هزینه عمل را جور کردم، اما در جریان آخرین سرقت گرفتار شدم.

 با اعتراف متهم پرونده برای او قرارقانونی صادر شد و تحقیقات از او برای رازگشایی از دیگر جرایمش ادامه دارد.