آرشیو شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹، شماره ۹۸۷۲
ورزشی
۱۱

نامجو مطلق: ازنقاط ضعف وقوت پاختاکور استفاده می کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک بازی حساس را برابر پاختاکور ازبکستان داریم اما نمایش خوبی خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار برابر پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: یک بازی بسیار حساس با پاختاکور پیش رو داریم، این تیم را آنالیز کرده ایم و از نقاط ضعف و قوت آنها استفاده خواهیم کردم.

وی افزود: امیدوارم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم، ما هر 3 روز یک بار بازی های خود را برگزار می کنیم و رفته رفته تیم ما در شرایط بازی قرارمی گیرد و وضعیت استقلال بهتر می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه امروز در مرحله حذفی بازی می کنیم و بازی  باید حتما یک برنده داشته باشد، به همین خاطر برای این موضوع برنامه ریزی خواهیم کرد، دو یا سه بازیکن مصدوم داریم و امیدواریم به بازی  برسانیم، با توجه به فشردگی مسابقات خستگی در بین بازیکنان وجود دارد و سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و روی مسائل تاکتیکی با بازیکنان کار کنیم.

نامجو مطلق یادآورشد: اینکه استقلال نسبت به پاختاکور بازی های کمتری انجام داده است، هم جنبه مثبت و نیز منفی دارد، جنبه مثبت آن این است که بازی های کمتری انجام دادیم و از لحاظ بدنی به نفع ما است و جنبه منفی آن هم این است که کمتر در شرایط بازی قرارداشتیم و نکته مهم تراین است که اگرالوحده در بازی ها حضور پیدا می کرد حتی شانس این را داشتیم که به عنوان سرگروه صعود کنیم و در مرحله بعد با تیم بهتری روبه رو شویم.