آرشیو شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹، شماره ۹۸۷۲
ورزشی
۱۱

خبر

تمجید کرایف ازلژیونرایرانی

سرمربی هلندی تیم شنزن چین ازعملکرد مرتضی پورعلی گنجی درنخستین بازی رسمی اش برای این تیم ابزاررضایت کرد. کرایف گفت: او برابردالیان نخستین بازی خود را برای شنزن انجام داد و ما از عملکرد این بازیکن خیلی راضی هستیم.

گل محمدی: به شاگردانم افتخار می کنم

سرمربی تیم پرسپولیس از پیروزی تیمش برابر شارجه و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ابراز خرسندی کرد و گفت: این بازیکنان باعث افتخارهستند. گل محمدی افزود: خوشحالم که توانستیم به عنوان تیم اول و صدرنشین راهی مرحله بعد شویم.

رسن : از تیم ژاوی هراسی نداریم

بشاررسن بعد از صعود پرسپولیس به عنوان تیم نخست به مرحله بعد گفت: از اینکه باید به مصاف السد ژاوی برویم نگران نیستم.وی گفت: ما گروه را به عنوان تیم نخست به پایان رساندیم و در حال حاضر در یک بازی سخت برابر السد بازی خواهیم کرد. با این حال ، جاه طلبی ما این است که به مسابقه نهایی برویم.

گلزن استقلال در صدر ایستاد

به نقل ازسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی قایدی به عنوان بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان دررده دوم جدول قرارگرفت واحسان پهلوان از پرسپولیس نیز در رده سوم قرار گرفت تا هر3 بازیکن برتر این هفته لیگ قهرمانان آسیا ازبین تیم های ایرانی باشند.

لوچسکو: حذف الهلال ظلم فوتبال بود

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: کنار گذاشتن تیم ما از لیگ قهرمانان آسیا با منافع بزرگی صورت گرفت و بزرگ ترین ظلم فوتبال جهان بود.لوچسکو یادآورشد: هنوز مسابقات منطقه شرق قاره شروع نشده اما به دنبال این بودند تا حساب ما را برسند، زمان لازم را داشتیم و صعود کرده بودیم اما برای برکناری ما منافعی را درنظر گرفتند.

قدردانی آنتونیوازکاراته ایران

آنتونیواسپیونز رئیس فدراسیون جهانی کاراته با ارسال پیامی از فدراسیون ایران برای میزبانی و برگزاری مسابقات کاتای ساحلی و وبینارآموزشی تقدیرکرد. دراین رقابت ها که نخستین مسابقات کاراته پس ازشیوع کرونا بود، 462 رزمی کارکنترلی و غیر کنترلی شرکت داشتند .

مسی: بارسا لیاقت سوارزرا نداشت

کاپیتان تیم بارسلونا گفت: سوارز باید به شکلی که شایسته اش بود ازباشگاه جدا می شد اما بارسلونا لیاقت او را نداشت و دیگر هیچ چیز من را متعجب نمی کند. لیونل مسی باردیگر ناراحتی خود را از شرایط موجود در بارسلونا نشان داد و ازجدایی سوارزگلایه کرد.