آرشیو یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۶۶
زندگی
۱۳

حق با شماست

#تغییر-کاربری

طیار از بابل: به دلیل اختلاف زیاد قیمت زمین مسکونی و کشاورزی در بسیاری از شهرستان ها، زمین کشاورزی به زمین مسکونی تبدیل شده است. امیدوارم با وضع قوانین سخت این تخلفات از بین برود.

#سهام-عدالت

فرجی از قم: از قوه محترم قضاییه درخواست می شود نسبت به مساله فروش سهام عدالت توسط بانک ها و کارگزاری ها ورود پیدا کند، چرا که تخلفات آشکاری در  این خصوص اتفاق می افتد.

#ترافیک-همت

شمیرانی از تهران: توقف اجباری خودروها در ورودی بزرگراه شهید صیاد شمالی به بزرگراه شهید همت شرق توسط پلیس راهنمایی و رانندگی، باعث افزایش بار ترافیکی خودروها در این مسیر می شود.

#بیمارستان-نیمه کاره

گروسی از مشهد: چند سالی است که پروژه ساخت بیمارستان امام صادق(ع) در شرق مشهد در شهرک رجائی بلاتکلیف مانده و هنوز هیچ اقدامی برای تکمیل آن در این منطقه محروم نشده است! این درحالی است که زمین آن به صورت رایگان توسط آستان قدس تقدیم دولت شده است و دولت هیچ بهانه ای برای این سهل انگاری ندارد.

#تورم-اجناس

ناظم زاده از تهران: تمام اقتصاد کشور، دولتی است و تعیین نرخ فروش توسط دولت تعیین می شود. این حجم گرانی و تورم واقعا جای سوال دارد.

#حقوق-بازنشسته

یک شهروند: طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان، پس از فرازوفرودهای فراوان قرار شده از مهر ماه اجرایی شود، هرچند تجربه هفت ساله این دولت نشان می دهد به قول وقرارها نمی شود اعتمادکرد! در صورت اجرا باز هم این طرح نصفه ونیمه و با افزایش چند صدهزار تومانی حقوق بازنشستگان انجام می گیرد. در شرایط اقتصادی این روزهای کشور، این شکل از افزایش حقوق، مسکن موقت است.

#تورم-کالا

هدایتی از تهران:  قیمت مواد اولیه مواد غذایی به شدت گران شده است و شاهد افزایش قیمت 100 درصدی تمام کالاها هستیم.