آرشیو یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۷۳
جامعه
۱۰

شناسایی مسافر موادفروش با 8 کیلو حشیش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف بیش از 8 کیلو حشیش از مسافر جوانی خبر داد که با اتوبوس مسافربری محموله مواد مخدر را به تهران انتقال داده بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از موادفروشان سابقه دار شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند. حسنوند افزود: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد متهم مقادیری مواد مخدر را از یکی از استان های غربی کشور تهیه و با استفاده از اتوبوس مسافربری در پوشش مسافر به سمت تهران در حال حرکت است. به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله با هماهنگی های قضائی به ترمینال جنوب اعزام و موفق شدند با شناسایی و دستگیری متهم در بازرسی از کیف وی 8 کیلو و 200 گرم حشیش کشف کنند. وی ادامه داد: متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، اظهار داشت: در شهریورماه گذشته یک تن و 885 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت کشف شده است.