آرشیو دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۷۴
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

با پیشنهاد علی بازیار مسئول کمیته کشتی های سنتی و ساحلی و موافقت فدراسیون کشتی، محمد نادری به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی کشورمان منصوب شد. نادری مدال طلای چندین دوره رقابت های کشتی ساحلی جهان و مدال برنز کشتی آزاد بزرگسالان آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد.

سه کماندار ریکرو و کامپوند برای شرکت در مسابقات آزاد ترکیه صبح روز چهارشنبه عازم این مسابقات می شوند.مسابقات آزاد ترکیه در رشته های ریکرو و کامپوند با حضور تیم های هلند، اسپانیا، ایتالیا، اسلووانی، ترکیه، بلژیک، روسیه و... از 11 تا 13 مهر در آنتالیا ترکیه برگزار می شود که از ایران میلاد وزیری در رشته ریکرو و صالح پالیزبان و حسام الدین کوثر در کامپوند به مربیگری جبرئیل عبادی و رسول جوان (سرپرست تیم) در این تورنمنت حضور خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش که اخیرا با رئیس فدراسیون کشتی به اختلاف خورده بود، با علیرضا دبیر دیدار کرد. کمبود بودجه کشتی و همچنین واریز حداقلی برای این فدراسیون از سوی وزارت ورزش، محلی برای اختلاف بین علیرضا دبیر و ژاله فرامرزیان، معاون مالی وزیر ورزش شده بود.این اختلاف تا جایی پیش رفته بود که حتی پاداش قهرمانان کشتی در سال 97 هم در دو ماه اخیر با وجود واریز به حساب وزارت ورزش، هنوز پرداخت نشده است.بعد از انتقادهای اخیر علیرضا دبیر از عملکرد فرامرزیان و کمبود بودجه کشتی، بالاخره معاون وزیر ورزش از در صلح وارد شده و دیروز در فدراسیون کشتی حاضر شده است.فرامرزیان ابتدا به همراه رئیس فدراسیون کشتی از خانه کشتی شهید ابراهیم هادی که به تازگی مورد باز سازی و نو سازی کامل قرار گرفته، بازدید کرد. معاون وزیر ورزش در ادامه در جلسه ای با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی حضور یافت و در مورد مسائل مختلف از جمله مشکلات ورزش اول کشور بحث و تبادل نظر کرد.