آرشیو سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۶۸
رسانه: شبکه
۷

اخبار

«میزگرد» کودکان برای آب

کودکان در برنامه میزگرد، راهکارهایی سازنده را با زبان خود برای حل مسائل سازمان آب و فاضلاب مطرح می کنند. به گزارش جام جم، برنامه میزگرد رادیو صبا که دیدگاه کودکان را درباره مسائل و مشکلات روز جامعه بیان می کند، امروز از آنها درباره عملکرد سازمان آب و فاضلاب نظرخواهی می کند. در این برنامه کودکان با فعالیت های شرکت مهندسی آب و فضلاب کشور آشنا می شوند و درباره اهداف و قوانین این سازمان با هم گفت و گو می کنند. برنامه میزگرد هر روز ساعت 11 و 30 دقیقه به تهیه کنندگی ساریا چهری و با اجرای لیلا روحبخش روی موج اف ام ردیف 5/105مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

تبیین اصول خانواده کمیاب در رادیو معارف

برنامه سلام زندگی در رادیو معارف، عوامل تحکیم و اصول شبه گزارش روابط عمومی رادیو معارف، برنامه سلام زندگی از امروز با موضوع اصول خانواده کمیاب به روی آنتن می رود.

تبیین راهکارهای صمیمیت بین همسران، اهمیت  آراستگی بین همسران و برنامه ریزی در زندگی مشترک، موضوعاتی است که در این برنامه با کارشناسی سرکار خانم حاجی احمدی به آن پرداخته می شود. برنامه سلام زندگی به تهیه کنندگی اعظم ایرانی و اجرای مریم احمدپور سه شنبه تا پنجشنبه ساعت 9 و 30 دقیقه از رادیو معارف به روی آنتن می رود.

سینا معتضدی سرپرست شبکه ورزش شد

 به گزارش فارس، درپی بازنشستگی احسان شیعه که تاکنون مدیریت شبکه ورزش را برعهده داشته، مدیر این شبکه تغییر کرد.

بنابر این گزارش، با تصمیم مرتضی میرباقری معاون سیما، سینا معتضدی سرپرست شبکه ورزش شده است. معتضدی پیش از این نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه های مختلفی را برعهده داشته است.