آرشیو سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۷۵
اخبار کشور
۱۱

با حضور سرلشکر موسوی صورت گرفت: رونمایی از مجموعه 5 جلدی روایت های ماندگار ارتش از دفاع مقدس

مجموعه کتاب 5 جلدی «روایت های ماندگار ارتش از دفاع مقدس» با حضور فرمانده کل ارتش و جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد رونمایی شد.

آیین رونمایی از مجموعه نفیس 5 جلدی

«روایت های ماندگار ارتش از دفاع مقدس» با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

در این مراسم امیر سرلشکر حسنی سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی ارتش و جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش در دوران دفاع مقدس شرکت کرده بودند.

ارتش در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس،  کارگروهی را به ریاست امیر سرلشکر حسنی سعدی تشکیل داده و طی آن به جمع آوری مستندات و خاطرات فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان ارتش در دفاع مقدس پرداخته است که حاصل این تلاش پس از تحقیق، کسب اطلاعات و چندین مرتبه اعتبار سنجی در 5 جلد کتاب با عنوان روایت های ماندگار ارتش  از دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این مجموعه 5 جلدی در مرحله نهایی توسط 70 نفر از پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است که امروز با حضور فرمانده کل ارتش و پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس از آن رونمایی شد.