آرشیو سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۶۸
زندگی
۱۳

حق با شماست

#وانت- بار- انسداد

زرپی از تهران: شهرداری منطقه 14 برای پراکنده کردن وانت بارهای میوه فروش در خیابان رحیمی، جدول کشی کرده است که جای تشکر دارد، ولی وانت بارها کماکان در این مکان حضور دارند و این خیابان را مسدود کرده اند.

#پیامک- اپراتور

توکلی از قائمشهر:  پیامک های تبلیغاتی اپراتورها در هر ساعت از شبانه روز برای مشترکان ارسال می شود و متاسفانه این اپراتورها به تخلفات خود کماکان ادامه می دهند.

#تماس- تبلیغات

کریمی از تهران: پیامک های تبلیغاتی مزاحم برای شهروندان کم بود، تماس های تبلیغاتی نیز اضافه شده است. چرا مخابرات به این موضوع رسیدگی نمی کند؟

#آسفالت- آزادراه

فاتح از قزوین:  با وجود درخواست و پیگیری های متعدد برای نوسازی و روکش آسفالت آزادراه زنجان- قزوین که متاسفانه مانند جاده خاکی است، اقدامی صورت نگرفته است.

 
جوابیه

در پی درج پیامی یکشنبه 23/06/1399 با عنوان «احداث مترو در شهرک ابریشم» روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: در آخرین بازنگری مصوب طرح جامع حمل ونقل ریلی کشور، خط راه آهن حومه ای تهران-هشتگرد از میدان راه آهن و در امتداد خط اکسپرس A تا محدوده هشتگرد و انشعاب به مارلیک مصوب شده و برای سرویس دهی به محدوده فوق، ایستگاه هایی در محدوده بزرگراه فتح و شهر قدس پیش بینی شده است. لازم به ذکر است احداث شبکه ریلی تهران-هشتگرد مانند سایر شهرستان های اقماری در زمره ماموریت های وزارت کشور و همچنین وزارت راه وشهرسازی در قالب وظایف شرکت حمل ونقل ریلی و حومه ای دیده شده و از دستور کار شهرداری تهران و شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) خارج شده است.