آرشیو پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۷۷
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

مدیرعامل استقلال برکنار شد

بعد از کش و قوس های فراوان و اختلاف های پیش آمده میان اعضای هیئت مدیره استقلال با احمد سعادتمند سرانجام مدیرعامل باشگاه از سمتش برکنار شد. بر این اساس هیئت مدیره باشگاه استقلال بیانیه ای را صادر کرد و در آن به 8 دلیل اصلی برکناری سعادتمند اشاره کرده بود. برکناری سعادتمند در شرایطی بود که عمر مدیریت وی در استقلال به یک سال نیز نرسید. حالا باید از مدیران ورزش سوال کرد که اگر سعادتمند تا این اندازه ضعیف بود که نتوانست بیشتر از چند ماه مدیریت کند، چرا باید نفر شماره یک باشگاه بزرگی چون استقلال تهران شود؟!

مسی اشتباهاتش را پذیرفت

مهاجم بارسلونا اعلام کرد اشتباهاتش را در رابطه با اتفاق های یک ماه گذشته می پذیرد. ستاره بارسلون گفت: اشتباهاتم را می پذیرم. تمام آنها به این خاطر بود که بارسا بهتر و قوی تر شود. داشتن شور و اشتیاق تنها راه حلی است که می توان به اهداف رسید، همیشه متحد بود و در این مسیر باقی ماند. می خواهم یک پیام برای همه اعضا و هواداران بارسا بفرستم. اگر یکی از آنها لحظه ای به خاطر اظهاراتم و یا رفتارم اذیت شد نباید در این موضوع شک داشته باشد که من همیشه به بهترین ها برای باشگاه فکر می کنم.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی ایران

محسن کریمی با عقد قراردادی به تیم گل گهر سیرجان پیوست و شاگرد امیرقلعه نویی در این تیم شد. کریمی فصل گذشته در تیم استقلال حضور داشت.

رحیم زهیوی مهاجم سوسنگردی که سابقه بازی در فولاد، استقلال خوزستان، ذوب آهن و الشحانیه قطر را در کارنامه دارد، پس از توافق با مسئولان مس رفسنجان، دیروز به صورت رسمی با این باشگاه قرارداد بست و به جمع شاگردان محمد ربیعی پیوست.زهیوی سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان را در کارنامه خود دارد.

کیانوش رحمتی، با نظر ابراهیم صادقی و توافق با مدیران باشگاه سایپا به جمع کادر فنی نارنجی پوشان در جام بیستم لیگ برتر فوتبال ایران پیوست.

محمد باقر صادقی، دروازه بان پیشین ذوب آهن اصفهان با عقد قراردادی به ماشین سازی تبریز پیوست.