آرشیو پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۷۰
ورزش
۱۷

پس از برکناری مدیرعامل استقلال، قراردادهایی که سعادتمند بسته غیرقانونی شدند

مجیدی برمی گردد؟

رضا پورعالی

 روز گذشته حجم خبرها درباره استقلال و اتفاقات آن زیاد بود. از حواشی برکناری سعادتمند تا شایعه بازگشت مجیدی و تشکیل دوباره کمیته فنی...

احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال پیش از جدایی از این باشگاه با  چند بازیکن از جمله فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، وریا غفوری و... پای میز مذاکره نشست تا قراردادشان را تمدید کند. او همچنین با بازیکنان جدید از جمله رشید مظاهری و مرادمند قرارداد بست. حالا اما یکی از اعضای هیات مدیره که نمی خواهد نامش فاش شود، به جام جم چیزهایی می گوید که عجیب است.

این عضو هیات مدیره فاش می کند که طبق قوانین جدید شرکت ها، هیچ قراردادی قانونی نیست مگر این که علاوه بر مدیرعامل، رئیس هیات مدیره باشگاه هم آنها را امضا کرده باشد. در قراردادهایی که اخیرا استقلال با بازیکنان بسته فقط امضای احمد سعادتمند را دارد و اثری از امضای خلیل زاده، رئیس هیات مدیره در آنها دیده نمی شود. اعضای هیات مدیره این موضوع را به وزیر ورزش هم گزارش کرده و از این گفته اند که قراردادهای جدید به هیچ وجه قانونی نیست.

 پیام وریا و چند بازیکن استقلال

حرف های احمد سعادتمند درباره ماجرای قلیان کشی در اردوی استقلال و این که بازیکنان تا صبح بیدار بودند، باعث شد جو بدی علیه مدیرعامل سابق راه بیفتد. حالا منابع خبری در وزارت ورزش فاش کرده اند یکی از دلایل برکناری سعادتمند پیام بازیکنان به وزیر ورزش بوده است. وریا غفوری و چند بازیکن نامی استقلال به سلطانی فر گفته بودند در صورتی که سعادتمند در راس این باشگاه بماند، آنها هستند که جدا خواهند شد!

 مجیدی با کمیته فنی می آید

هیات مدیره استقلال به صورت رسمی احمد سعادتمند را برکنار کرد و حالا هواداران این باشگاه منتظر تعیین تکلیف هستند. خبرهای رسیده از وزارت ورزش حکایت از آن دارد به احتمال فراوان اسماعیل خلیل زاده سرپرست جدید باشگاه استقلال خواهد شد. در این صورت، گزینه اصلی نیمکت، فرهاد مجیدی است. در روزهای اخیر از سوی وزارتخانه با مجیدی صحبت هایی شده است. همچنین دوباره در استقلال کمیته فنی تشکیل می شود و به احتمال فراوان اعضای این کمیته میرشاد ماجدی، پرویز مظلومی، نصرا...  عبداللهی و مومنی هستند.