آرشیو پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۷۰
حوادث
۱۹

حمله شبانه اوباش به بیمارستان

این اولین باری نیست که یک مرکز درمانی هدف حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد و بامداد هشتم مهرماه نیز گروه دیگری از اراذل به بخش اورژانس بیمارستان پورسینای رشت حمله ور شدند و برخی از مراجعان و همراهان به این مرکز را هدف ضربات قمه خود قرار دادند که فیلم این درگیری خونبار، لحظاتی بعد در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار جام جم، دکتر سیروس امیرعلوی، رئیس مرکز دانشگاهی پورسینا رشت با اشاره به حمله اوباش به این مرکز درمانی و ایجاد رعب و وحشت در میان بیماران و همراهان شان گفت: «این حمله ساعت دو بامداد در بخش اورژانس رخ داد و پس از مدت کوتاهی، زد و خورد به محوطه خارج از اورژانس کشیده شد. با ادامه دعوا در خارج از اورژانس، تنی چند از بیماران و همراهان شان در اثر ضربات قمه مجروح شدند.»

وی افزود: «اراذل و اوباش در جریان این حمله، چهار نفر را مصدوم کردند که پس از انجام مراقبت ها و دریافت درمان های لازم، حال آنان رو بهبودی است و یک نفر از آنان نیز مرخص شده است.»

رئیس مرکز پورسینا رشت با اشاره به دخالت سریع نیروی انتظامی در برقراری نظم در محوطه داخلی و خارجی بیمارستان اظهار کرد: «تعدادی از ضاربان، در سریع ترین زمان، توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. تعدادی دیگر نیز تحت تعقیب هستند.»

در عین حال، سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری اراذل و قمه کش های بیمارستان پورسینای رشت خبر داد و به جام جم گفت: «پلیس به محض اطلاع از وقوع این درگیری به بیمارستان پورسینا اعزام شد که تعدادی از عاملان این حادثه و اراذل و اوباش دستگیر شدند و شناسایی سایر متهمان نیز در دستور کار پلیس قرار دارد. یکی از اراذل و اوباش حادثه بیمارستان پورسینا که به اشکالی قصد قدرت نمایی داشت، در یک عملیات با اصابت گلوله پلیس به پایش دستگیر شد و هم اکنون در بیمارستان بستری است. همچنین انتشار دهنده  فیلم نیز تحت پیگرد قانونی است.»