آرشیو پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۷۰
حوادث
۱۹

قتل هنگام فرار از صحنه تصادف

پرونده مرد راننده که جوانی را درخیابان ولیعصر(عج) تهران زیر گرفته و کشته بود با صدور کیفرخواست قتل عمدی به دادگاه ارسال شد.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، مرد جوان شامگاه هشتم اسفند سال گذشته به دلیل بد رانندگی کردن با راننده سراتویی در خیابان ولیعصر(عج) تهران درگیر شد و در ادامه او را با خودرویش زیر گرفت و کشت. متهم مدعی بود تصادف عمدی نبوده، اما تحقیقات پلیس جنایی، کارشناس تصادفات و بازبینی دوربین های مداربسته محل حادثه نشان از عمدی بودن این تصادف داشتند. خانواده مقتول از او شکایت و خواستار قصاص متهم بودند. متهم برای آخرین جلسه تحقیقات نزد رحیم دشتبان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: آن شب عجله داشتم و به سرعت با خودروی پژو 207، داخل کوچه پیچیدم که فهمیدم مسدود است. خواستم از خیابان ولیعصر وارد خیابان مطهری شوم که با خودروی سراتو برخورد کردم. او به نحوه رانندگی ام اعتراض کرد که چند خیابان پایین تر به هم رسیدیم. در کوچه بن بست گیر کردم او از خودرویش پیاده شد و اعتراض می کرد و روی کاپوت افتاد که من فرار نکنم که او را به سمتی پرت کرده و نفهمیدم چطور زیرش گرفتم.

پرونده این راننده خطاکار به اتهام مباشرت در قتل عمدی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا او به اتهام قتل عمد محاکمه شود.