آرشیو یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹، شماره ۹۸۸۹
ورزشی
۱۱

خبر

قطرمیزبان فینال لیگ آسیا

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ، در شهر دوحه قطر برگزار می شود. قطرکه پیش تر به عنوان میزبان بازی های باقیمانده مسابقات درغرب آسیا انتخاب شده بود، میزبانی بازی های منطقه شرق قاره کهن را هم برعهده خواهد داشت.

حسن زاده به نساجی پیوست

رضا حسن زاده بازیکن و مربی پیشین تیم استقلال با عقد قراردادی یکساله رسما به تیم نساجی پیوست تا درلیگ بیستم به عنوان مربی روی نیمکت این تیم بنشیند.

درخواست دایی ازاهالی فوتبال

کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی گفت: فوتبال ارزش این همه حاشیه و بی حرمتی ندارد.علی دایی گفت:ازهمه فوتبالی ها می خواهم طرفدارهرتیم وهررنگی که هستید، حرمت ها را حفظ کنید، مخصوصا دراین روزهای سخت که جامعه و خانواده ها درگیر مشکلات بسیاربزرگ تری هستند.

خداحافظی عبدالغنی از فوتبال

حسین عبدالغنی مدافع باتجربه سعودی ها در43 سالگی بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد. این بازیکن درسه جام جهانی برای تیم ملی بازی کرد و درالمپیک 96 نیز برای تیم کشورش به میدان رفت.

کشتی گیران در اردوی جهانی

رئیس فدراسیون کشتی دراردوی تیم ملی گفت: اولویت اصلی حفظ سلامتی کشتی گیران است.علیرضا دبیر تصریح کرد: از شما می خواهم درفرصت کوتاه باقی مانده تا مسابقات جهانی، تمامی تلاش خود را انجام دهید تا بتوانید ازاعتبارکشتی ایران درجهان دفاع کنید.رقابت های کشتی قهرمانی جهان 22 آذردرصربستان برگزارمی شود.

6 تکواندوکار دعوت شدند

6 تکواندوکارازسوی سرمربی تیم ملی برای حضوردر مرحله دوم اردوی آماده سازی فراخوانده شدند. دورجدید تمرینات تیم ملی ازفردا آغاز می شود. از سوی عسکری سرمربی، هادی پور، حسینی، مردانی، احمدی، بخشی و ناظمی به اردو دعوت شده اند.

بازیکن تراکتوربا فولاد می آید

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور به تیم فولاد پیوست.ساسان انصاری یکی از محصولات آکادمی فولاد است و با این تیم سابقه قهرمانی درلیگ برترو حضوردرلیگ قهرمانان آسیا را هم دارد.

مسی: دیگر دغدغه گلزنی ندارم

کاپیتان تیم بارسلونا می گوید با توجه به نقش متفاوتش دراین تیم دیگر مانند گذشته دغدغه گلزنی ندارد. لیونل مسی اظهار داشت: امروزه من کمتر دغدغه گلزنی دارم و تلاش می کنم تا جای ممکن درخدمت تیم و کارگروهی باشم.وی با تمجید از تمامی فعالان حوزه سلامت و بهداشت، اعلام کرد اگرامسال هر جامی با بارسلونا ببرد آن را به آنها تقدیم خواهد کرد.