آرشیو پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۹۳
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

بهمن عسگری قهرمان کاراته جهان و نماینده ایران در المپیک 2020 توکیو به کرونا مبتلا شده است. عسگری اظهار داشت: از چند روز قبل بدن درد و کوفتگی داشتم که پس از مثبت اعلام شدن تست کرونا در قرنطینه هستم و حال عمومی ام مساعد و خوب است. بعد از سپری شدن دوران قرنطینه به میادین ورزشی بازخواهم گشت.

نیما عالمیان یکی از ملی پوشان تنیس روی میز ایران با تیم فراسنج تهران به توافق رسید تا در فصل جدید رقابت های لیگ برتر برای این تیم به میدان برود.عالمیان، سومین ملی پوش فراسنج در فصل جدید لیگ برتر خواهد بود. پیش از این، نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی نیز به این تیم ملحق شده بودند.

12 وزنه بردار به اردوی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.فهرست نفرات دعوت شده به اردو نیز به شرح زیر مشخص شد:حافظ قشقایی (61 کیلوگرم)، حسین سلطانی (81 کیلوگرم)، محمد زارعی، علی میری، صالح چراغی (89 کیلوگرم)، کیانوش رستمی، سهراب مرادی (96 کیلو گرم)، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی (102 کیلوگرم)، علی هاشمی، کیا قدمی (109 کیلوگرم) و علی داودی (+109 کیلوگرم) به این اردو دعوت شدند. اردوی تیم ملی وزنه برداری از نهم آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون آغاز خواهد شد. مقرر شده که هماهنگی ها جهت انجام تست دوپینگ نیز توسط کمیته پزشکی فدراسیون صورت گیرد که در جریان اردو صورت خواهد گرفت.