آرشیو پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۹۳
اخبار کشور
۹

بنیاد مستضعفان 15 میلیارد تومان به بهزیستی چابهار کمک کرد

دبیر شورای هماهنگی واحدهای استانی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: این بنیاد 15 میلیارد تومان تجهیزات به مددجویان بهزیستی شهرستان های چابهار و قصرقند با هدف برطرف کردن نیازهای اولیه این قشر از جامعه اهدا کرد.

آرشام هنرکار ، در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این تجهیزات شامل 405 دستگاه ویلچر معمولی، 10 دستگاه ویلچر برقی، 790 دستگاه کولر گازی، 900 دستگاه یخچال، 720 تخته فرش، یکهزار و 20 دستگاه اجاق گاز و 200 دستگاه چرخ خیاطی بوده که همه اقلام از تولیدات داخلی تامین شده و به صورت نمادین به 50 نفر از مددجویان بهزیستی منطقه توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین کمک نقدی 500 هزار تومانی به همه خانوارهای پشت نوبتی حمایت بهزیستی شهرستان های چابهار و قصرقند شامل 740 خانوار پرداخت شد.

دبیر شورای هماهنگی واحدهای استانی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: دو میلیارد و 100 میلیون تومان از 15 میلیارد تومان تخصیص یافته به مددجویان بهزیستی شهرستان های چابهار و قصرقند به منظور کمک به اتمام ساخت 140 واحد مسکونی این مددجویان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان در زهک و قصرقند سیستان و بلوچستان به طور ویژه فعالیت دارد، اظهار داشت: این دو شهرستان به عنوان پایلوت های پیشرفت و آبادانی بنیاد در نظر گرفته اند.

هنرکار  گفت: در سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان به چابهار و در پی بازدید انجام شده از حاشیه شهر چابهار مبالغی جهت رفع برخی نیازهای مردم محروم ساکن این مناطق از جمله احداث مدرسه و مراکز بهداشت در نظر گرفته شد.