آرشیو پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹، شماره ۷۴۷۴
سیاسی
۲

اخبار

گفت و گوی هیات های ایرانی و عراقی در تهران

هیات های دو کشور ایران و عراق دیروز در تهران دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای اجرایی کردن تفاهمات مندرج در بیانیه سران دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق در سال 1397، دیروز هیات های دو کشور با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف ذی ربط و به ریاست محسن بهاروند، معاون حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه کشورمان و عبدالکریم هاشم، قائم مقام وزیر امور خارجه عراق در تهران دیدار و گفت وگو کردند.

مسائل مرزی فیمابین و همچنین مساله لایروبی اروند رود و همکاری های ریلی موضوعات مورد گفت وگو و تبادل نظر در این نشست است.

روایت دبیر ستاد امر به معروف از شکایت های بذرپاش

جلیل محبی نوشت: آقای بذرپاش به مسئول بالاسر کسی که حرفی درباره او زده تلفن می زند و شکایت می کند.

به گزارش جماران، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «آقای بذرپاش نه تنها برخلاف ادعایش از کسانی که شکایت کرده گذشت نکرده است بلکه شبکه های اجتماعی را رصد و به مسئول بالاسر کسی که حرفی درباره او زده تلفن می زند و شکایت می کند.»

پیشتر در اواخر مردادماه مهرداد بذرپاش از چهار خبرنگار بابت انتشار اطلاعات مربوط به مدارک تحصیلی و اشتغالش شکایت کرده بود. اما روز 26 شهریورماه در توئیتی اعلام کرد: «در آغاز کار در دیوان محاسبات، به دلیل تهمت هایی که زده شد، ناگزیر به شکایت از چند نفر شدم که ظاهرا طی روزهای اخیر اعلام رسمی شده است. در پاسداشت آزادی بیان، از شکایات صرف نظر نموده، خود و دوستان را به رعایت تقوای الهی در بیان نظرات و نقدها دعوت می کنم.»

با وجود این یک هفته بعد از آن این خبرنگاران اعلام کردند که ادعای بذرپاش درباره پس گرفتن این شکایت واقعیت ندارد و آنها همچنان درگیر همین پرونده هستند.