آرشیو پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹، شماره ۵۷۸۶
زندگی
۱۳

حق با شماست

# وانت بار- دوره- گرد

اقبال از تهران: وانت بارهای دوره گرد از 8 صبح با بلندگو در محله های تهرانپارس می گردند و باعث مزاحمت برای ساکنان می شوند. چرا شهرداری به این موضوع رسیدگی نمی کند؟

# تورم- مواد- غذایی

حاتمی از کرج: صادرات بیش از اندازه مواد غذایی و عدم کنترل تعادل در بازار، گاهی باعث گرانی بیش از اندازه یک کالا می شود.

# قیمت- دارو

حاجی از تهران: قیمت دارو در داروخانه های غیردولتی با داروخانه های دولتی فرق دارد. در هر داروخانه، دارو را با قیمت سلیقه ای به فروش می رسد.

# کارت- منزلت

اشتری از تبریز: کارت های منزلت بازنشستگان شهر تبریز فاقد اعتبار شده است. چرا؟ شهرداری و شورای شهر این شهر پاسخ هزاران بازنشسته را بدهند.

# بلیت- هواپیما

سلیمانی از اهواز: قیمت بلیت هواپیما بیش از دو برابر گران شده است. برخلاف وعده مسوولان نسبت به ثبات قیمت، ولی باز هم خلاف این وعده اتفاق افتاد.

# آلودگی- هوا

 فرجی از تهران: آلودگی هوا خیلی زود مهمان شهروندان تهرانی شد و مانند همیشه مقصر استفاده از خودروی شخصی توسط شهروندان است. با این وضعیت کرونا و استفاده اجباری از وسایل نقلیه شخصی، بهتر است کیفیت بنزین افزایش پیدا کند تا مقداری از سطح آلودگی شهر کاسته شود.

# کنترل- بازار

کرمانی از تهران: قیمت کالاها صبح به صبح افزایشی چند درصدی دارد. بهتر است دولت محترم کمی به فکر کنترل بازار باشد.

# وام- ودیعه- مسکن

غلامی از رشت: قرار بود وام 15 میلیونی ودیعه مسکن برای شهرستان ها بدون ضامن پرداخت شود ولی بانک تجارت شهر رشت برای پرداخت وام، ضامن می خواهد. چرا؟

# قیمت- تبلت

نادری از قم: قیمت تبلت و لپ تاپ با توجه به افزایش تقاضا و استفاده دانش آموزان به شدت گران شده و خرید این وسایل برای اقشار ضعیف غیرممکن شده است.