آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹، شماره ۵۷۹۰
زندگی
۱۳

حق با شماست

 سند_پرند

زارعی از پرند: ما 120 خانواده ساکن در فاز 5 مپسا زون 23 در شهر پرند هستیم که مدت هاست با مشکل سند خانه هایی که خیلی وقت است آن را خریده ایم مواجه هستیم. شرکت عمران پرند هم با ما همکاری لازم را ندارد و راهی پیش پای ما نمی گذارد. چه کسی می تواند برای حل مشکل این تعداد خانواده قدمی بردارد؟

طرح_ترافیک

جهانبخت ازتهران: جمعیت مسافران مترو خیلی زیاد و فاصله اجتماعی در حداقل ترین فاصله ممکن است. مسوولان فکر نمی کنند در این روزهای اوج کرونا، وقت آن است که طرح ترافیک برای مدتی دوباره لغو شود تا کمی از بار مسافران وسایل حمل و نقل عمومی کم و رعایت فاصله اجتماعی ممکن شود؟

نصب_سرعت_ گیر

فراهانی از تهران: رانندگان در بلوارمیرداماد گاهی آنقدر با سرعت عبور می کنند که عابران پیاده در بخش هایی از بلوار، مخصوصا روبه روی مسجدالغدیر و خصوصا کسانی که می خواهند به مسجد بروند با خطر جدی مواجه می شوند. به نظر، نصب یک سرعت گیر در این قسمت از بلوار می تواند تا حد زیادی خطرات احتمالی عبور و مرور را کاهش بدهد.

بتن_ ریزی_شبانه

ظفری از تهران:  سازندگان و پیمانکاران پروژه های ساختمانی، همیشه ساعات پایانی شب را که زمان استراحت و آرامش است مشغول بتن ریزی با سر و صدای فراوان هستند. نمی شود قانونی که اجازه عبور و مرور خودروهای سنگین در روز را نمی دهد، استثنایی برای خودروهای ساختمان سازی قائل شود تا آرامش ساکنان محل  سلب نشود؟

محدودیت_کرونایی

اقبال از کرج: با این که هفته گذشته، برای خروج و ورود از شهر تهران و کرج محدودیت هایی وضع شده بوده، اما بسیاری از مردم بدون هیچ جریمه و برخوردی و به آسانی از شهر خارج شدند. یعنی همه محدودیت های اجرایی برای کنترل شیوع کرونا و مقابله با سرایت بیماری به همین شکل است؟

شارژ _اشتراکی

کیان از تهران: اشتراکی بودن برخی از شارژ های ساختمان باعث شده در صورت عدم همکاری برخی همسایه ها، واحدهای دیگر هم از این روال آسیب ببینند. آیا راهی برای حل این مساله وجود ندارد؟