آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۹۷
اخبار کشور
۹

تجمع دانشجویان شیرازی در پی اهانت به پیامبر اسلام (ص)

دانشجویان شیرازی طی تجمعی اعتراض خود را نسبت به اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) اعلام کردند.

به گزارش مهر، دانشجویان شیرازی در پی اهانت به مقدسات مسلمان ها در کشور فرانسه در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس تجمع کردند و با حضور خود، توهین و جسارت به پیامبر اسلام و انفعال دستگاه دیپلماسی ایران را محکوم کردند.

این دانشجویان با تجمع و حمل پلاکاردهایی که جملاتی مانند «کلنا فداک یا محمد»، «سفارت فرانسه تعطیل باید گردد»، «سکوت هر مسلمانان خیانت است به قرآن»؛ «کالای فرانسوی، تحریم باید گردد» و... بر رویشان نوشته شده بود، اقدام دولت فرانسه را محکوم کردند و خواستار موضع سختگیرانه دستگاه دیپلماسی در این رابطه شدند. در پایان دانشجویان با قرائت بیانیه ای به موضع گیری علیه اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) توسط دولت فرانسه پرداختند و خواستار موضع مقتدرانه ای از سوی دستگاه دیپلماسی ایران و وزارت امور خارجه شدند.

در این بیانیه آمده است: بعد از اقدام گستاخانه و توهین آمیز نشریه فکاهی «شارلی ابدو» در بازنشر، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص)، حال نوبت به گستاخی و بی شرمی امانوئل مکرون رئیس جمهور جاهل و شیطان فرانسه رسیده، که نه تنها این اقدامات را محکوم نمی کند، بلکه با گستاخی تمام از مواضع اسلام ستیز خود دفاع می کند و بر روی تداوم انتشار تصاویر موهن علیه پیامبر اسلام (ص) پافشاری می کند.

امانوئل مکرون ملعون باید بداند که در صورت ادامه این خباثت و جنایت ها علیه پیامبر گرامی اسلام (ص)، به سرنوشت بدی دچار خواهد شد و عبرتی برای سایر دشمنان اسلام می شود.

هسته های بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز ضمن محکومیت این رفتار وقیحانه دشمنان اسلام، انزجار خود را از اهانت نشریه فرانسوی و امانوئل مکرون ملعون و خبیث، به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) اعلام می کند، و خواستار اعلام موضع قاطع وزارت امور خارجه ایران در رابطه با این اقدام است.