آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۹۷
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

مسیر حل مشکلات

 سامان مظاهری: «تولید کلید اصلی در روشن نمودن، مسیر حل مشکلات اقتصادی است. دولت باید برای حل مسئله تولید ظرفیت تعطیل کارگاه ها و کارخانه های موجود، را فعال کند. با نشستن پشت میز مشکلات حل نمی گردد. استیضاح نه، اما برای حل مشکلات به قوه مجریه، سرحال، خودباور، با نگاه به درون، احتیاج است.»

ترامپ نماد است

 عبداله گنجی: «‏روشنفکران ما 4سال است تلاش می کنند ترامپ را از سیاست آمریکا جدا و یک استثنا معرفی کنند. اما حقیقت این است که او نماد است. نماد دروغ، ترور، دریده گویی، بی شخصیتی، نژادپرستی و... دوباره رای بیاورد روشنفکران ما نیز خلع سلاح می شوند. ترامپ نماد جامعه کمال یافته آمریکاست.»

حمله یک فرد سگ باز به بانوی آمر به معروف گیلانی

 حاج حیدر: «یک هفته بعد از شهادت بسیجی محمد محمدی به خاطر دفاع از ناموس ملت، یک بانوی گیلانی هم صرفا به خاطر تذکر دادن در مورد سگ گردانی در پارک، مورد ضرب و جرح اوباش قرار گرفت و چیزی نمانده بود در جوی آب خفه شود! المهناز افشارها و مصی نژادها هنوز تصمیم نگرفتند از حق و حقوق این زن دفاع کنند؟!»

 محمد پازوکی: «از نظر فمینیست ها حقوق زن با مرد برابره، اما حقوق زن ها باهم برابر نیست!»

 فامیل دور:«به نظرم اگه بانوی گیلانی به سگه بابت وحشی گردانی تذکر می داد کمتر آسیب می دید تا اینکه به وحشی ها به خاطر سگ گردانی تذکر بده!...»

لعنت...

 رضا زین الدین: «مجلس طرح کمک به معیشت 60 میلیون نفر رو آماده و محل تامین اعتبارش رو هم مشخص کرده بود ولی با مخالفت دولت رو به رو شده؛ لعنت به واشنگتن دیسی.»

ترس از فراگیری اسلام در فرانسه

 دانیال معمار: «فکر می کنید چرا به پیامبر ما توهین می کنند؟ چون رشد جمعیت مسلمانان فرانسه 8.1 درصد بوده و در مقابل رشد بقیه ادیان نهایتا 2درصد. چون با این رشد تا سال 2025، از هر 5 فرانسوی، یک نفر به دین پیامبر ما خواهد بود. چون با این رشد غیرقابل توقف، 4 دهه بعد، فرانسه یک کشور اسلامی خواهد بود.»