آرشیو یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹، شماره ۵۰۲۷
شرکت ها
۲۷
بانک

تنوع محصولات در بانک سینا

دنیای اقتصاد : بانک سینا در نظر دارد در شرایط کرونایی حاضر، محصولات و خدمات متنوع بیشتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این راستا سقف مبلغ صدور کارت هدیه را به 20 میلیون ریال افزایش داده است.

سقف مبلغ این کارت ها 5 میلیون ریال بوده که به مبلغ 20 میلیون ریال افزایش یافت.این اقدام با توجه به ضرورت کاهش جابه جایی فیزیکی پول نقد و استفاده از اسکناس به عنوان یکی از منابع انتقال دهنده عوامل بیماری های عفونی اجراشده است. کارت های هدیه بانک سینا در مبالغ موردنظر مشتری با امکان درج عبارات دلخواه آنها صادر می شود و با استفاده از این کارت ها می توان نسبت به خرید کالا، خرید اینترنتی و پرداخت اینترنتی قبوض اقدام کرد.

 همچنین برای ارائه خدمات ویژه و تامین نیازهای مشتریان و سازمان ها امکان صدور کارت هدیه سینا به صورت گروهی در مبالغ انتخابی توسط مشتری در اسرع وقت فراهم شده است.

درعین حال سید ضیاءالدین ایمانی، مدیرعامل این بانک در آیین بهره برداری از شعبه فاطمی و ساختمان جدید مدیریت منطقه غرب تهران اعلام کرد که  بانک سینا با تدوین استراتژی ها و سیاست های مشتری مدارانه و تلاش برای روان سازی امور، اقدامات موثری را به انجام رسانده و از این پس نیز با ایجاد تنوع بیشتر در محصولات و خدمات به ویژه ارائه خدمات غیرحضوری که یکی از ضروریات و بایدهای امروز است، تلاش خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه  سرمایه و امتیاز بانک اعتماد و رضایت مشتریان است، عنوان کرد: بانک سینا به پشتوانه اعتماد مشتریان  و پیشینه فعالیت 35 ساله در نظام بانکی، در جایگاه مطلوبی قرار دارد و برای بهبود این روند جدی تر گام برخواهد داشت. مدیرعامل بانک سینا، بهره برداری از شعبه فاطمی و ساختمان جدید مدیریت منطقه غرب تهران را فرصتی مناسب برای خدمت رسانی مطلوب و بهینه به مشتریان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد فضای مطلوب فعالیت در ساختمان جدید، انتظار می رود در پایان سال شاهد تحقق اهداف و ارتقای شاخص های عملکردی باشیم.