آرشیو یک‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹، شماره ۵۰۲۷
بانک و بیمه
۱۲

خبر شرکت ها

دستیابی بیمه کوثر به رتبه اول تحقق بالاترین سود سرمایه گذاری ها

گروه شرکت ها : مدیر اقتصادی و سرمایه گذاری بیمه کوثر اعلام کرد: این شرکت در 6 ماهه اول سال 99، رتبه اول تحقق بالاترین سود سرمایه گذاری را در میان شرکت های بیمه کسب کرد.

نوید خاندوزی با اعلام این مطلب گفت: این شرکت با تحقق سود 13 هزار و 384 میلیارد و 632 میلیون ریالی سرمایه گذاری در دو بخش بازار سرمایه و سپرده های بانکی، از رشد 321 درصدی نسبت به ابتدای سال برخوردار شد و توانست در این جایگاه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، خاندوزی با بیان اینکه این میزان سود در مقایسه با 6 ماه اول سال 1398 نیز از رشد هزار و 542 درصدی برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری های هوشمندانه و اقتصادی شرکت در بازار سرمایه و ایجاد پرتفوی بورسی بهینه، دو عامل اصلی کسب بالاترین سود سرمایه گذاری های بیمه کوثر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست کلی شرکت تمرکز بر بازار سرمایه، سایر بازارها و موقعیت های اقتصادی برای سرمایه گذاری مناسب درآمدهای شرکت در دستیابی به بازدهی بالاتر در سال های آتی خواهد بود، تصریح کرد: کسب جایگاه اول در صنعت بیمه از لحاظ سود سرمایه گذاری، حاصل رصد و سرمایه گذاری دقیق در بازارهای سرمایه و شناسایی و کنترل ریسک و در نتیجه تلاش معاونان، مدیران و کارشناسان بیمه کوثر بوده است.

تسهیلات موسسه ملل برای کمک به زوج های جوان

گروه شرکت ها : موسسه اعتباری ملل با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در مهرماه 291 نفر را به خانه بخت فرستاد. به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، این موسسه به منظور حمایت از زوج های جوان نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اقدام می کند که در این راستا تعداد 291 نفر را به خانه بخت فرستاد. موسسه اعتباری ملل به هریک از زوجین مبلغ 500 میلیون ریال پرداخت می کند. متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و انتخاب یکی از شعب موسسه اعتباری ملل از این تسهیلات بهره مند شوند.