آرشیو یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۱۶
اخبار کشور
۳

بنیاد علوی 100 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی اختصاص داد

سه منطقه محروم در لرستان بعنوان هدف جهت تحقق طرح الگوی جامع آبادانی و پیشرفت توسط بنیاد علوی انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز لرستان؛ مدیرعامل بنیاد علوی در جلسه هماهنگی و ارائه گزارش طرح ها و برنامه های بنیاد در سطح استان گفت: در سال جاری حجم کمک های بنیاد مستضعفان به استان لرستان بیش از 100 میلیارد تومان بوده است.

به گفته منصوری: از مبلغ فوق 40 میلیارد تومان به موضوع کرونا اختصاص یافته که به دستگاه های مختلف مثل کمیته امداد، بهزیستی ،سازمان زندان ها و مجموعه های حمایتی اختصاص یافته است.

وی افزود: مبلغ 12 میلیارد تومان به گروه های مردمی، مساجد، مجموعه های جهادی و تشکل هایی که در حوزه کرونا فعال بوده اند اختصاص یافته است.

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: با توافق استاندار چند منطقه از استان به عنوان مناطق محروم و مورد هدف جهت تحقق طرح الگوی جامع آبادانی و پیشرفت انتخاب شدند که شامل مناطق زز و ماهرو و زلقی در شهرستان الیگودرز و کوهدشت شمالی در شهرستان کوهدشت مورد توجه بنیاد علوی قرار گرفته اند.

منصوری اظهار داشت: بر اساس تصمیمات قبلی با هماهنگی استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیران اجرایی تصمیم گرفته شد 30 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان الیگودرز در دو بخش ذکر شده و اعتبار 20 میلیارد تومان برای کوهدشت شمالی جهت اجرای پروژه های مختلف عمرانی و اقتصادی اختصاص یابد.

وی اعتبار تسهیلات قرض الحسنه برای کارآفرینی اجتماعی در مناطق هدف را 50 میلیارد تومان عنوان کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت مردم خوب لرستان و مسئولین استان بتوانیم قدم های مناسبی را برای رفع محرومیت در این استان برداریم.