آرشیو یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۱۶
اخبار کشور
۳

فولاد مبارکه به رکوردهای تولید دست یافته است

اصفهان- خبرنگار کیهان: سردار جلالی، فرمانده پدافند غیرعامل کشور با اهدای لوح تقدیر از اقدامات فولاد مبارکه در حوزه پدافند غیرعامل تجلیل کرد.

سردار جلالی، راهبرد کلان کشور در حوزه پدافند غیرعامل را مقاومت فعال در برابر فشار حداکثری و همه جانبه دانست و گفت: خوشبختانه اقدامات شرکت های تابعه ایمیدرو در حوزه پدافند غیرعامل بسیار امیدوارکننده است.

حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه نیز گفت: فولاد مبارکه با تولید نیمی از فولاد کشور تاثیر قابل توجهی بر رونق اقتصادی و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور دارد و با تامین مواد اولیه بیش از 3 هزار کارخانه و کارگاه تولیدی کشور، در استقلال و رونق اقتصادی، قطع وابستگی به بیگانگان و جهش تولید نقش محوری دارد.

وی افزود: این مجموعه عظیم به خوبی تحریم ها و حمله های سایبری دشمن را مدیریت کرده و به رکوردهای متعدد تولید نیز دست یافته است.

وی گفت: فولاد مبارکه در سال های اخیر با سرمایه گذاری های کلان در زمینه استفاده بهینه از منابع آبی و انرژی خوش درخشیده است که جمع آوری، تصفیه و بازچرخانی پساب های صنعتی و شهری در چرخه تولید از آن جمله است.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه با اشاره به تحریم های مستقیم و چندباره آمریکا علیه شرکت فولاد مبارکه، اقدامات انجام شده در حوزه بومی سازی را بسیار راه گشا و برگ برنده این شرکت در حوزه پدافند غیرعامل برشمرد.