آرشیو یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹، شماره ۴۷۹۶
جامعه
۱۲

ویژه

 دو سازمان جهانی روز اصفهان را تبریک گفتند

شهردار کیوتو و رییس اتحادیه شهرهای تاریخی و شهردار هیروشیما و رییس سازمان جهانی شهرداران صلح در نامه هایی جداگانه به شهردار اصفهان، روز نکوداشت اصفهان را به شهروندان و مدیران شهری اصفهان تبریک گفتند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، کادوکاوا دایساکو، شهردار کیوتو و رییس اتحادیه شهرهای تاریخی در نامه خود به شهردار اصفهان به مناسبت روز اصفهان اظهار کرد: از جانب اتحادیه شهرهای تاریخی جهان، تبریک های صمیمانه خود به مناسبت روز نکوداشت اصفهان که در 21 نوامبر جشن گرفته می شود را به شما ابلاغ می کنم.

 همچنین ماتسوی کازومی، شهردار هیروشیما و رییس سازمان جهانی شهرداران صلح در نامه به شهردار اصفهان اظهار کرد: مایه خرسندی و مسرت است که به مناسبت روز نکوداشت اصفهان، این پیام را برای شهروندان این شهر ارسال می کنم. 

 مکتب اصفهان الهام بخش زندگی بسیاری از شهروندان در طول تاریخ

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان گفت: به مناسبت روز نکوداشت اصفهان برنامه های هنری، فراخوان های دریافت آثار و رونمایی از 150 محصول فرهنگی، اجتماعی، شهروندی و گردشگری در دستور کار است. 

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک اول آذر روز نکوداشت اصفهان، اظهار کرد: اصفهان تنها زادگاه و محل زندگی شهروندان نیست بلکه در طول تاریخ، این شهر الهام بخش زندگی بسیاری از مردم و شهرنشینان بوده و از دل این شهر مکاتب هنری، فکری، فلسفی و... سرچشمه گرفته که به نام مکتب اصفهان شناخته می شود. 

او با بیان اینکه اصفهان شهری است که دوستش داریم و همگی برای توسعه و ارتقای این شهر تلاش می کنیم، تصریح کرد: باتوجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تعریفی برای برنامه های عرصه محور روز نکوداشت اصفهان صورت نگرفته اما برنامه های هنری، فراخوان های دریافت آثار و رونمایی از 150 محصول فرهنگی، اجتماعی، شهروندی و گردشگری توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در دستور کار برگزاری به مناسبت این روز است که از این محصولات در موزه هنرهای معاصر نیز رونمایی شد.