آرشیو یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹، شماره ۴۷۹۶
صفحه آخر
۱۶

نشست روز

کتاب می آید

موسسه هنرمندان پیشکسوت با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از 57 شاعر و نویسنده ای که عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت هستند، تقدیر و تجلیل کرد.

با توجه به شرایط کشور و گسترش کرونا امکان گردهمایی هنرمندان وجود نداشت، بنابراین به مناسبت روز کتاب و کتابگردی و با توجه به شعار این روز که به دلیل شرایط خاص کشور و شیوع کرونا «کتاب می آید» نام گرفت؛ در این طرح به خالقان آثار و کسانی که نقشی در پدید آوردن کتاب داشتند از آنها در منزل خودشان با فرستادن هدایایی تجلیل شد.

همایش ملی ادبیات، انسان، شهر

انجمن ادبی «الف» دومین دوره همایش ملی ادبیات، انسان، شهر را برگزار می کند. در این همایش رضا داوری اردکانی، همایون کاتوزیان، عطاالله مهاجرانی، آیت الله محقق داماد، میرجلال الدین کزازی، اسماعیل امینی، یحیی یثربی، علی زمانی، یوسفعلی میرشکاک، ابوالفضل خطیبی، شروین وکیلی، مهدی محبتی، حسین شهرستانی سخنرانی می کنند. همایش از یکم آذرماه شروع شده و تا ششم این ماه ادامه دارد و حضور برای همه علاقه مندان، آزاد و رایگان است.

علاقه مندان می توانند برای شرکت به لینک پخش زنده (اسکای روم، آپارات)  skyroom.online/ch/seifdar76/adabiat-ensan-shahr aparat.com/adabiat_ensan_shahr/live مراجعه کنند.