آرشیو سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹، شماره ۵۰۵۹
ورزش
۳۲

اخبار خارجی

اتهام عجب کومان به بازیکنش

فارس : فصل گذشته وقتی بارسلونا با کیکه ستین در دیدارها ناامیدکننده ظاهر می شد، به جز مسی که درخشان ترین بازیکن آبی اناری ها بود حضور دو ستاره جوان، دل هواداران بارسا را خوش نگه می داشت. یکی از آنها آنسو فاتی 17 ساله بود و دیگری «ریکی پوچ»، ستاره ریزنقش و سریع میانه میدان. با این حال ریکی پوچ امسال در همان ابتدا مورد غضب کومان قرار گرفت و از لیست بازیکنان بارسلونا کنار گذاشته شد؛ هرچند فشار هواداران او را در تیم نگه داشت. حالا اما غیبت او در مسابقات باعث شده رسانه ها به کالبدشکافی مساله بپردازند. بنا به ادعای رسانه های اسپانیایی گویا کومان یک بار اوایل فصل در رختکن جلوی چشم همه ریکی پوچ را «آنتن» یا افشاکننده اخبار داخل تیم لقب داده است!

ژرارد هولیه درگذشت

دنیای اقتصاد : ژرارد هولیه سرمربی فرانسوی که سال ها روی نیمکت لیورپول نشست در 73 سالگی از دنیا رفت. او هر چند به عنوان هافبک سابقه چندین سال بازی را در کارنامه خود دارد ولی بیشتر به خاطر عملکرد خوب در دنیای مربیگری مطرح شده است. هولیه غیر از لیورپول در تیم های ملی فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن و لیون نیز سابقه مربیگری دارد.

غیبت فدرر در اپن استرالیا؟

ایسنا : راجر فدرر احتمالا در تنیس اپن استرالیا، نخستین گرند اسلم سال 2021 شرکت نکند. تنیسور سوئیسی برای بازگشت خود به میادین تاریخ معینی مشخص نکرد و اعلام کرد ترجیح می دهد دوران نقاهت طولانی تری داشته باشد. او از شروع سال 2020 از آسیب دیدگی زانو رنج می برد. او در این مورد گفت: «دوست دارم در استرالیا حضور داشته باشم، اما شاید برای زانویم خیلی زود باشد. نمی توانم گام بعدی را بدون آمادگی بردارم. برایم ویمبلدون، بازی های المپیک و اپن آمریکا که در تابستان برگزار می شوند در اولویت قرار دارد.»