آرشیو پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹، شماره ۵۰۶۱
خبر
۸

سایه روشن

کنایه معنادار مهاجری

خبر آنلاین نوشت : محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در توییتی نوشت: اوایل انقلاب حزب توده روی دیوارها شعار می نوشت: «ساواکی ها را معرفی کنید» وقتی لیست ساواکی ها منتشر شد، توده ای ها، نفرات اول لیست بودند! کسانی که این روزها خواهان شناسایی نفوذی ها هستند، مثل همان توده ای ها آدرس غلط می دهند که قسر در بروند. تاریخ تکرار می شود. او این توییت را با هشتگ افراطی و دلواپس منتشر کرد.

تکذیب فروش ملک به اتباع خارجی دراهواز

ایرنا نوشت : رئیس اتحادیه مشاوران املاک اهواز با اشاره به اینکه نقل و انتقال اسناد ملکی تنها بر اساس کد ملی خریدار و فروشنده ممکن خواهد بود، گفت: بررسی های این اتحادیه نشان می دهد در اهواز هیچ گونه معاملات فروش ملکی به اتباع خارجی انجام نشده است. قنبرعلی زنگنه به ادعاهای مطرح شده درفضای مجازی مبنی بر هجوم غیرایرانی ها برای خرید مسکن در اهواز اظهار کرد: برابر قانون فروش املاک به اتباع خارجی بدون اذن دولت و مراجع مربوطه، ممنوع است. وی ادامه داد: اگر وزارت راه و شهرسازی در این خصوص مستنداتی دارد، باید مراتب را به اطلاع نهادهای نظارتی و امنیتی برساند.

آخرین خبراز تمساح چیتگر

فارس نوشت : سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به استفاده از اسکنر برای بررسی وضعیت درون دریاچه چیتگر گفت: در عملیات جست وجوی آتش نشانان هنوز تمساحی در این دریاچه پیدا نشده است. جلال ملکی درباره آخرین روند بررسی دریاچه چیتگر از لحاظ وجود تمساح اظهار کرد: نه عکسی که در این زمینه منتشر شده و نه فردی که این عکس را گرفته مورد تایید بوده، ولی با این وجود پایش ها از آب دریاچه چیتگر طی سه روز گذشته انجام گرفته است. وی گفت: استفاده از اسکنر برای بررسی وضعیت درون دریاچه چیتگر مدنظر قرار گرفت و در 9 نقطه مشخص شده با پالس های صوتی وضعیت دریاچه را رصد کرده ایم. ملکی گفت: جست وجوها در 6 گروه تا آخر هفته ادامه خواهد داشت. ازسوی دیگر فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: حتی اگر تمساحی در دریاچه چیتگر بوده است تا الان باید جسدش روی آب می آمد که چنین چیزی را هم ما مشاهده نکردیم. به گزارش انتخاب، جمشید محبت خانی با اشاره به ماجرای حضور احتمالی تمساح در دریاچه چیتگر گفت: این موضوع از طریق محیط زیست تهران رد شد و گفتند که چنین چیزی وجود ندارد که تمساحی در دریاچه وجود داشته باشد.