آرشیو پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹، شماره ۵۰۶۱
ورزش
۲۴

اخبار داخلی

فردا؛ ذوب آهن- استقلال

دنیای اقتصاد : مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از امروز با برگزاری دو دیدار آغاز می شود. بنابراین از ساعت 15 آلومینیوم در اراک میزبان صنعت نفت آبادان است و نساجی از مس رفسنجان پذیرایی می کند. در همین چارچوب فردا پنج مسابقه دیگر به طور همزمان از ساعت 15 آغاز می شود که در مهم ترین آنها استقلال صدرنشین مهمان ذوب آهن خواهد بود. بازی هفته گذشته ذوبی ها با پرسپولیس به دلیل شیوع کرونا در اردوی تیم اصفهانی به تعویق افتاد، اما حالا به نظر می رسد با رفع مشکل، این تیم می تواند در اصفهان از استقلال پذیرایی کند. در دیگر مسابقات امروز سایپا با ماشین سازی مصاف می دهد، گل گهر میزبان شهرخودرو خواهد بود، تراکتور و پیکان با هم پیکار می کنند و نفت مسجدسلیمان میزبان فولاد خواهد بود. بازی پرسپولیس و سپاهان هم به دلیل حضور سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شده است.

واکنش وزیر ورزش به یک شایعه

دنیای اقتصاد : دیروز در حاشیه جلسه هیات دولت از مسعود سلطانی فر در مورد پرسپولیسی بودنش سوال شد، وزیر ورزش هم با خنده گفت: «من فقط طرفدار تیم ملی هستم. از این شایعه پراکنی ها نکنید.» وزیر ورزش در مورد بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: «با توجه به امکانات خوبی که فراهم شده و تدارکات مناسبی که انجام شده، پرسپولیس شرایط خوبی دارد. این تیم اکنون با تمام توان آماده است تا در دیدار فینال یک پیروزی بزرگ را به دست آورد و دل مردم کشورمان را شاد کند.»

به دنبال دو سهمیه المپیک در تکواندو

ایسنا : با اعلام اتحادیه تکواندوی آسیا، مسابقات کسب سهمیه قاره آسیا به منظور حضور در بازی های المپیک 2020 - توکیو در دو بخش تکواندو و پاراتکواندو از 6 تا 8 فروردین ماه سال آینده به میزبانی اردن برگزار می شود. در گروه زنان، ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو می تواند دو نماینده به این رویداد اعزام کند.