آرشیو چهار‌شنبه ۲۰ امرداد ۱۴۰۰، شماره ۴۰۷۲
جامعه
۹
خبر ویژه

حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان وبلوچستان با امتیازهای اسنپ کلاب

دومین طرح نیکوکاری اسنپ کلاب با عنوان «حمایت از تحصیل دانش آموزان کم برخوردار سیستان وبلوچستان» با همکاری موسسه «بنیاد کودک» آغاز شد. اسنپ به واسطه مسئولیت اجتماعی خود امکان مشارکت در طرح های نیکوکاری را در باشگاه مشتریانش فراهم کرده است. کاربران اسنپ می توانند با امتیازهایی که به واسطه استفاده از سرویس های مختلف این سوپر اپلیکیشن به دست می آورند، بدون پرداخت وجه نقد در این کار خیر مشارکت کنند.

تاثیر کرونا بر افزایش تعداد کودکان بازمانده از تحصیل

با شیوع کرونا بسیاری از مدارس تعطیل شدند و همان طور که می دانید آموزش غیرحضوری نیازمند امکانات و زیرساخت های متعددی است که فراهم آوردن آنها برای خانواده های کم برخوردار عملا غیر ممکن است. با توجه به افزایش کودکان بازمانده از تحصیل، ضرورت تمرکز بر حمایت از تحصیل دانش آموزان در مناطق کم برخوردار بیش از پیش احساس می شود. اسنپ با همکاری موسسه مردم نهاد «بنیاد کودک» قصد دارد در این طرح از دانش آموزان بااستعدادی که به دلایل مختلف، نان آور خانواده را از دست داده اند و معضلات اقتصادی می تواند بهانه ای برای ترک تحصیل آنان شود، حمایت کند. کاربران سوپر اپلیکیشن اسنپ می توانند با استفاده از امتیازهای باشگاه مشتریان اسنپ و بدون پرداخت وجه نقد در این کار خیر مشارکت کنند تا دانش آموزان سیستان وبلوچستان در سال تحصیلی پیش رو با مشکلات کمتری روبه رو شوند. 

نیکوکاری در باشگاه مشتریان اسنپ؛ از اشتغال زایی برای افراد دارای معلولیت تا حمایت از تحصیل دانش آموزان

اسنپ از ابتدای امسال بخش نیکوکاری را به باشگاه مشتریان خود اضافه کرد. طرح حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان وبلوچستان دومین طرح نیکوکاری در باشگاه مشتریان اسنپ است. اولین طرح نیکوکاری «کمک به اشتغال افراد دارای معلولیت» بود که با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شد. در حال حاضر کاربران می توانند علاوه بر مشارکت در طرح حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان وبلوچستان با استفاده از امتیازهای اسنپ کلاب، در طرح اشتغال زایی افراد دارای معلولیت هم مشارکت کنند.