آرشیو پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰، شماره ۴۱۵۹
جامعه
۹
گزارش

واکنش بنیاد امور بیماری های خاص به ادعای مالی خانه «ای بی»

پژوهش فر، معاون هماهنگی و امور استان های بنیاد امور بیماری های خاص به جماران گفت: بعد از اینکه وزارت بهداشت پذیرفت که پانسمان این بیماران را رایگان اهدا کند، مسئولیت ارسال این پانسمان ها به انجمن «ای بی» داده شد. به تدریج از مراجعه این بیماران به بنیاد امور بیماری های خاص جلوگیری کردند و با ادعای استقلال از بنیاد، گفتند خود ما خدمات می دهیم و دیگر لزومی ندارد که بیماران به بنیاد مراجعه کنند. با وجود اعلام استقلال، همچنان توقع دارند کمک های مالی که خیرین به بنیاد امور بیماری های خاص می دهند به خانه «ای بی» هم داده شود که این کار از لحاظ قانونی و حقوقی برای ما امکان پذیر نیست. متاسفانه در خانه «ای بی» این اتفاق افتاده است که وکالت بلاعزل گرفته می شود تا هر اقدامی که خانه «ای بی» می خواهد انجام دهد و بیماران حق هیچ گونه اعتراض و شکایتی نداشته باشند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.