آرشیو دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰، شماره ۷۷۹۱
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظر مردم

ثبت نام در طرح مسکن ملی: وزیر راه و شهرسازی در تلویزیون گفتند مجردها هم در طرح مسکن ملی ثبت نام کنند و تا زمان تحویل مسکن، عقدنامه خود را بیاورند اما هنگامی که به اداره راه شهرستان مراجعه می کنیم، می گویند چنین بخشنامه ای برای ما نیامده است.الان هم کمتر از دو هفته برای ثبت نام وقت باقی مانده. لطفا پیگیر این موضوع باشید.

رسیدگی به مشکلات مردم: نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران بازدیدی از سطح شهر تهران داشته باشند و به مشکلات روزمره مردم بخصوص گرانی رسیدگی نمایند.

افزایش حقوق فرهنگیان: بازنشسته فرهنگی هستم؛ حقوق ماهانه کفاف این همه گرانی را نمی دهد لطفامسئولان محترم نسبت به افزایش حقوق فرهنگیان اقداماتی انجام دهند.

شلوغی مترو: خانم گزانی در پیامی عنوان داشتند: شلوغی مترو آزار دهنده است لطفا مسئولان محترم رسیدگی کنند.

تشکر و قدردانی از پزشکان و پرستاران بیمارستان آیت الله کاشانی: شهروندی در پیامی عنوان داشتند: از کلیه کادر پزشکی و پرستاران زحمتکش و با اخلاق بخش داخلی بیمارستان آیت الله کاشانی به دلیل رسیدگی خوبشان به بیماران و برخورد با احترام شان تشکر و قدردانی می کنم. اگر نام این عزیزان بر ذهنمان نماند اما لبخند مهربانشان همیشه در خاطرمان خواهد ماند و قدردان زحماتشان هستیم.