آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰، شماره ۵۳۳۳
ورزش
۳۱

اخبار داخلی

یک استعفای دیگر در فدراسیون فوتبال

ایسنا: احمدرضا براتی، عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال از مسوولیت خود در این کمیته کناره گیری کرد و در حال حاضر به جز عضویت در هیات رئیسه، هیچ مسوولیت اجرایی دیگری در این مجموعه ندارد. این اتفاق در شرایطی به وقوع پیوسته که فدراسیون فوتبال درگیرو دار تصویب لایحه دولت در مجلس و ارائه این سند به فیفا است تا قبل از فرا رسیدن ضرب الاجل یک ساله این نهاد بین المللی و ورود اینفانتینو، رئیس فیفا به تهران، مساله ماهیت فدراسیون فوتبال را حل وفصل کند. در همین رابطه با احمدرضا براتی، رئیس سابقه این کمیته تماس گرفته شد که او حاضر به پاسخگویی نبود اما گفته می شود این ماجرا مربوط به حدود دو هفته قبل است.

همچنان خبری از کاپیتان نیست

دنیای اقتصاد: تمرین استقلال ظهر دیروز در سالن وزنه برگزار شد. این اتفاق در حالی رخ داد که وریا غفوری، کاپیتان استقلال به دلیل مصدومیت در این تمرین حضور نداشت. گفته می شود این بازیکن دیدار پنج شنبه با پیکان در هفته نهم را از دست داده است و حضورش در دیدار با سپاهان در هاله ای از ابهام قرار دارد. همچنین در حالی که گفته می شد بابک مرادی به دنبال صحبت با مدیران استقلال به تمرینات بازمی گردد، اما خبری از این بازیکن هم نبود.

یاسین سلمانی تمدید نمی کند

تسنیم: یاسین سلمانی، مهاجم سپاهان با وجود پیشنهاد مسوولان این باشگاه اصفهانی، تمایلی برای تمدید قراردادش ندارد. در چند ماه اخیر مسوولان سپاهان چند بار به سلمانی پیشنهاد دادند تا قراردادش را با این باشگاه تمدید کند که این موضوع با مخالفت مهاجم زردپوشان مواجه شده است. هدف اول سلمانی رفتن به فوتبال اروپاست و مدیربرنامه های این بازیکن هم از حالا در حال رایزنی با چند باشگاه اروپایی است تا شرایط انتقال او در پایان فصل را مهیا کند.