آرشیو پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰، شماره ۵۳۳۵
ورزش
۲۲

اخبار داخلی

اختلاف مجیدی و وریا؟

دنیای اقتصاد : در شرایطی که زمزمه هایی در مورد اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری، سرمربی و کاپیتان استقلال وجود دارد، مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان با ادبیاتی کاملا مثبت در مورد غفوری مصدوم حرف زد. او گفت: «وریا در بازی با پرسپولیس واقعا به درد ما می خورد و با توجه به اینکه شرایط بدنی خوبی داشت و بازی با صنعت نفت هم فوق العاده بازی کرد، ولی متاسفانه مصدوم شد و به دربی نرسید. بازیکنان جوانی داریم که می توانند جایگزین وریا شوند.»

اسکوچیچ رفت

ایسنا : سرمربی کروات تیم ملی و دستیاران خارجی او برای سپری کردن مرخصی و حضور در کنار خانواده های خود در هنگام تعطیلات سال نوی میلادی، ایران را ترک کردند. با فرا رسیدن آخرین روزهای سال 2021، دراگان اسکوچیچ و دستیارانش طی روزهای گذشته ایران را ترک کردند و راهی کشورهای مختلف شدند تا کریسمس را در کنار خانواده های خود سپری کنند. سرمربی کروات تیم ملی ایران از تابستان سال جاری در تهران حضور داشت و فرصتی برای ملاقات با خانواده خود به دست نیاورده بود، اما مطابق سال گذشته، چندین روز قبل از سال نوی میلادی، راهی کرواسی شد.

رقبای بعدی تیم هندبال زنان

دنیای اقتصاد : رقبای ملی پوشان هندبال زنان ایران در ادامه مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا مشخص شدند. مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از دهم آذر به میزبانی اسپانیا آغاز شد. تیم ملی زنان ایران در این مسابقات با نروژ، رومانی و قزاقستان هم گروه بود که مقابل هر سه تیم شکست خورد و در رده چهارم گروه سوم قرار گرفت. ملی پوشان ایران با قرار گرفتن در رده چهارم به پرزیدنت کاپ راه یافتند و باید برای کسب عنوان 25 تا 32 با حریفان خود رقابت کنند. در مرحله پرزیدنت کاپ تیم ملی ایران با کامرون، آنگولا و ازبکستان رقابت خواهد کرد.